طراحي نما با سنگ مصنوعي

طراحي نما با سنگ مصنوعي
آیا تعجب می کنید که کجا می توانید از روکش های سنگ استفاده کنید؟ به طور خلاصه - هر کجا.
تطبیق پذیری روکش های سنگی به شما امکان می دهد آن را در فضای داخلی و خارجی خانه خود نصب کنید. تنوع رنگی متناسب با طراحی است. آنها می توانند کم رنگ و ظرافت را به اتاقهایی با رنگ پررنگ اضافه کنند ، یا می توانند به طرح های خنثی بافت و رنگ زیبایی بدهند - نیوپورت یک مثال عالی برای دیوارهای برجسته است.
زیبایی دیگر MSI’s Castle Earth است که طیف گسترده ای از کرم ها ، قهوه ای ها و زنگ ها را با هم مخلوط می کند و آن را به عنوان کاندیدایی مناسب برای مناطق تفریحی در فضای باز معرفی می کند.
لاگونا گری ، در زیر ، دارای زنجیره های زیبا از زغال چوب ، زنگ زدگی و بژ است که آن را به یک جفت آسان با کابینت روشن یا تاریک تبدیل کرده است.
از طرف دیگر ، روکش های آجری اغلب از خاک رس یا مخلوط خاک رس ، سیمان و سنگدانه تولید می شوند. مواد بدست آمده می توانند به راحتی تراشه خورده و تنوع در رنگ و بافت محدود باشد. و از آنجا که مواد متخلخل است ، ضد آب نیست. علاوه بر این ، نصب می تواند زمانبر باشد.
روکش آجری به منظور خشک نگه داشتن قاب ، به یک مانع بخار در پشت آن احتیاج دارد. بعلاوه ، نصب کنندگان باید یک صفحه زهکشی یا سوراخ گریه کنند تا آب جمع شده از آن خارج شود.
اگر واقعاً عاشق ظاهر و بافت آجر هستید ، پس فقط آجر کار خواهد کرد. با این حال ، روکش های سنگی ممکن است یک انتخاب هوشمندانه برای افزودن زیبایی ، دوام و ارزش به خانه شما باشد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *