طراحی هتل معروف فورسیزن

طراحی هتل معروف فورسیزن
Four Seasons یک هتل هتل لوکس است که در سال 1960 تاسیس شد و دفتر مرکزی آن در تورنتو کانادا است. این زنجیره با دارا بودن 130 املاک در سرتاسر جهان ، می کوشد تجربه سفر را از طریق خدمات سفارشی و اختصاصی کامل کند.
اتاق های میهمان شامل لیستی گسترده از امکانات به علاوه دو بار خانه داری در روز ، سرویس خاموش کردن ، پخش کننده های DVD است. رستوران های محلی Four Four Season در هتل با صرف غذا ، آبگرم ، استخر شنا ، مرکز تناسب اندام ارائه می دهند. امکانات تجاری متعددی در دسترس است و خدمات برای جلسات ، گروه ها و رویدادهای ویژه می تواند برنامه ریزی شود.
سفر با خانواده برای Four Seasons مهم است. بسیاری از برنامه ها و فعالیت ها برای کودکان در هر سنی موجود است یا می تواند تنظیم شود. Four Season خانواده هایی را با سوئیت یا اتاق های استاندارد متصل می کند.
دربان قسمت مهمی از تصویر Four Season است و هر دربان بسیار آموزش دیده است. دربان چهار فصل آماده است تا درخواست یک مهمان ، چه ساده و چه عجیب ، را به یک تجربه تبدیل کند.
طراحی هتل معروف Four Seeds بسیار زیبا است و همچنان به بالاترین استانداردها تعهد می کند و در مسیر نوآوری مداوم به خود می بالد.


دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *