مراحل بازسازي خانه چيست ؟

مراحل بازسازي خانه چيست ؟

روند بازسازی و نوسازي: مراحل بازسازی خانه چیست ؟

اگرچه هر بازسازی خانه دقیقاً به همان ترتیب کار نمی کند ، اما ممکن است بخواهید برای جلوگیری از کارهای غیرضروری برنامه خاصی را دنبال کنید. به عنوان مثال ، شما نمی خواهید دیوارها را ببندید و رنگ آمیزی کنید ، فقط باید بدانید که شما باید یک لوله کشی جدید اضافه کنید که نیاز به دوباره رفتن به پشت دیوار است.
بسیاری از پروژه های نوسازی شامل چندین مرحله است. در اینجا 10 مرحله معمول برای بررسی وجود دارد.
ایجاد یک طرح:
آنچه شما می خواهید برای بازسازی و تعیین اولویت ها ارزیابی کنید ، می گوید Houzz. این شامل تصمیم گیری برای شروع کار و اطمینان از وقت و بودجه لازم برای انجام کار است.
تنظیم بودجه:
Better Homes and Gardens می گوید که در مورد هزینه ای که می توانید راحت برای نوسازی صرف کنید ، یک عدد نهایی ارائه دهید. ممکن است ایده خوبی باشد که برای بررسی میزان هزینه متوسط ​​پروژه ها ، گزارش سالانه مجله بازسازی در مقابل ارزش را بررسی کنید. زیلو می گوید ، بودجه 10 تا 20 درصدی اضافی را برای هزینه های غیر منتظره در نظر بگیرید.
استخدام یک پیمانکار:
زیلو می گوید ، تحقیق کنید و پیمانکاری را انتخاب کنید که با او احساس راحتی کنید. اگر قراردادی را منعقد کنید که دامنه کار را به روشنی مشخص کند ، این می تواند به عنوان یک مرجع مفید برای شما و پیمانکار شما در تمام مراحل بازسازی باشد
مجوزهای ایمن و مواد سفارش:
مجوزها به طور معمول در بسیاری از شهرداری ها مورد نیاز است و برای جلوگیری از برخی موارد که می تواند بر پروژه شما تأثیر بگذارد ، می تواند حیاتی باشد. . مطمئن شوید که پیمانکار شما آخرین مقررات شهرداری شما را بررسی می کند ، زیرا قوانین بازرسی در مکان های مختلف تغییر می کند و متفاوت است .
شروع به تخریب:
هنگامی که تمام مواد شما به محل کار رسید و بازرسی شد ، زمان تخریب است. Better Homes and Gardens می گوید ، اگر فضایی به آن افزوده شده باشد ، بنابراین کادربندی به طور کلی انجام می شود. در صورت جابجایی دیوارها ، ممکن است زمان مناسبی برای نصب بالقوه پنجره ها و درهای جدید باشد.
پشت دیوارها کار کنید:
به طور کلی ، زمان بهتر کارها در پشت دیوارها ، زیر طبقه ها و سقف های بالاتر – لوله کشی ، برق ، گرمایش و تهویه هوا ، زیر کف و عایق است ، می گوید Better Homes and Gardens. بعد ، دیوارهای خشک ، نوار و ماسه را برای سطوح صاف خارجی وصله بزنید ، آویزان کنید.
کف سازی را رنگ و نصب کنید:
برخی از پیمانکاران ممکن است بخواهند کفپوش ها را ابتدا تمام کنند ، در حالی که برخی دیگر ترجیح می دهند قبل از کار بر روی زمین ، سنگ تراشی و رنگ آمیزی کنند (برای جلوگیری از ریختن کف در کف جدید) ، می گوید صنوبر. این سفارش همچنین ممکن است به برنامه پیمانکاران شما بستگی داشته باشد.
نصب کابینت:
اکنون که دیوارها و کف ها در آن قرار دارند ، اتاق شروع به شباهت به حالت تمام شده خود می کند. کابینت ها به طور معمول در قسمت بعدی نصب می شوند ، کابینت های بالایی قبل از کابینت های پایین تر قرار می گیرند .
لمس های نهایی را اضافه کنید:
وقت آن است که آخرین جزئیات و تزئینات را اضافه کنید – نقاشی نهایی ، عکسهای عقب ، آب بندی کف ، وسایل روشنایی ، سخت افزار و سایر موارد لمسی.
پس از اتمام مراحل بازسازی ، حتماً لحظه ای برای لذت بردن از محیط جدید خود وقت بگذارید و شاید حتی رویای پروژه بعدی خود را نیز شروع کنید.
 
 

 

 
 
 
 
 
 
 
 
 

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *