بازسازی خانه های قدیمی

بازسازی خانه های قدیمی

بازسازی خانه های قدیمی به روش خاصی انجام میشود،درست است که از سقف شروع كنید و مطمئن شوید كه نشت نكرده است و پس از آن ، برای اطمینان از استحكام آن بر روی ستون تمركز كنید. شما باید در این بین به همه چیز به خوبی توجه داشته باشید.

 سیم کشی قدیمی معمولاً مشکلی ندارد مگر اینکه یکی از دو معیار را داشته باشد اول اینکه شما می خواهید مطمئن شوید که هیچ جعبه شکن ساخته شده توسط فدرال پاسیفیک الکتریک ندارید. این جعبه شکن ها یک مشکل مشهور است ، زیرا اغلب در هنگام بارگیری بیش از حد خاموش نمی شوند و منجر به خطر گرم شدن بیش از حد و احتمال آتش سوزی می شود. فدرال پاسیفیک الکتریک یا FPE دیگر شغلی ندارد ، اما جعبه های شکن آنها هنوز در خانه ها هستند. اگرچه این خانه ها بیشتر در خانه های ساخته شده از سال 1960 تا 1985 وجود دارد.

مبحث بعدی در بازسازی های خانه های قدیمی لوله کشی ها است، ممکن است در حال حاضر مشکلی نداشته باشند ، اما لوله کشی اصلی ، فولاد گالوانیزه و چدن دارای عمر 80 تا 100 ساله است ، به این معنی که اگر هنوز نشت نکرده باشند ، به زودی این اتفاق می افتد. مسئله دیگری در مورد لوله های قدیمی است؟ تجمع خوردگی ها در داخل می تواند باعث کاهش فشار آب در طول زمان شود و یا در صورت طولانی ماندن حتی منجر به زنگ زدگی و شود.

 باید در پنجره ها ، درها و روکش ها به دنبال رنگ سرب خطرناک باشید.اگر لایه برداری شکل خود را از دست داده است، باید به آن رسیدگی شود ، مخصوصاً اگر کودکان زیر شش سال دارید که بیشتر در معرض تأثیرات آن هستند. در صورت انجام هرگونه بازسازی در منزل یا پروژه ای كه باعث گرد و غبار شود ، باید اقدامات ایمن سازی و تعمیر و نقاشی سرب آژانس حفاظت از محیط زیست را دنبال كنید تا امنیت شما و خانواده تان حفظ شود.در این مقاله تا حدودی درمورد بازسازی خانه های قدیمی توضیح دادیم امیدوارم برای شما مفید بوده باشه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *