طراحی باغ ویلا مدرن

14 طرح و ایده باغ مدرن افسانه ای:
طراحی باغ ویلا مدرن ، گسترش و پالایش طرح مدرن یا مدرنیستی باغ در اواسط قرن است ، که به دهه 1950 یا قبل از آن بازمی گردد ، زمانی که معماری مسکونی منعکس کننده خوش بینی است و خطوط سقف به طور فزاینده ای به فضا متصل می شوند. بعداً ، امور به بخشهای هندسی با اشکال چند شکل تبدیل شدند. معماران و طراحان برجسته قرن بیستم مانند گرت اكبو ، لارنس هالپرین و توماس چرچ راه را برای طراحان مدرن یا آینده نگر امروزی هموار كردند.
گاهی اوقات ، طراحی مدرن و معاصر اشتباه گرفته می شود. برای پیچیدگی بیشتر اوضاع ، از دهه 1950 تا 1970 ، از طراحی مدرن اواسط قرن به عنوان "معاصر" یاد می شد. هیچ کس از زمان کنونی آن زمان یعنی اواسط قرن مطلع نبوده و به آنها مراجعه نکرده است. اگر این مزرعه ، استعماری یا ویکتوریایی نبود اما جدید بود ، معاصر بود.
ویژگی ها در طراحی ویلا مدرن متفاوت است ، اما در اینجا مواردی وجود دارد که نیستند: باغ ها طراحی معماری خانه را تکمیل و تقویت می کنند تداوم خوب است: تکرار رنگ ، بافت ، مواد و اشکال خطوط باغ تمیز است و اغلب با ساختار سازگار است اشکال هندسی تأکید شده است طراحی تمیز و بدون سر و صدا است رنگ های موجود در وسایل ، دیوارها و گیاهان پررنگ و چشمگیر یا تک رنگ هستند از مواد طبیعی و محلی استفاده کنید: چوب ، سنگ ، گیاهان بومی برای زیبایی شناسی یک ویژگی آب در آن بگنجانید باغ های کلبه ای با گیاهان آشفته مانند گل های رز در چشم انداز مدرن زندگی نمی کنند این مکان برای مبلمان باغی زنگ زده یا صندلی های گهواره ای است که به گلدان تبدیل نشده اند.

مبلمان از نوع نشیمنگاه است ، و دارای کوسن هایی به رنگ سبز آهک است که برای دیدن منظره این حیاط گاه به گاه و معاصر در ونکوور ، بریتیش کلمبیا آماده شده است. این فضا توسط وندکوور ، بریتیش کلمبیا طراحی شده است ، از یک دیوار برای یک باغ عمودی جسورانه بهره می برد و دارای آلاچیق چوبی معماری است. 

در طراحی های کریس کوربت که یک طراح منظره و مسکونی در منطقه ساکرامنتوی کالیفرنیا است ، از مواد طبیعی مانند سنگ و چوب استفاده شده است. این پروژه استخر و حیاط شامل یک ویژگی آب در نقطه کانونی همراه با سنگهایی است که به استخر و آبگرم یکپارچه سرازیر می شوند.
یک سبک و طراح گیاه در سنت ترزا ، کاستاریکا است. او با استفاده از سنگ ها و سنگ های محلی ، ساکولنت های محلی ، کاکتوس ها و گیاهان گرمسیری را در چیدمان گلدان معماری (تمیز و ساده) چشم نواز ادغام می کند.
خانه احیا Greek یونان در گرینویچ ویجج که در حدود سال 1840 ساخته شده است ، در مقاله ای درباره طراحی مدرن باغ چه کاری انجام داده است؟ خوب ، هیچ قانون سخت و سریعی وجود ندارد که شما باید مانند سال 1839 تزئین کنید. برای فضای بیرونی بسیار کوچک ، طراح Axis Mundi از فضای عمودی برای افزودن گیاهان و به دست آوردن حریم خصوصی استفاده کرد. آن صندلی های پر رنگ نارنجی قرمز توسط پائولا لنتی است.

روحلستودیو با معمار منظر Gregory Lombardi Design برای این خانه مدرن در کمبریج ، ماساچوست همکاری کرد. ویژگی آب در حالی که صداهای خیابان را از بین می برد ، یک نقطه کانونی اضافه می کند.
یک باغ دیواری در مولینا د سگورا ، اسپانیا ، از آفتاب فیلتر شده برای رشد مناطق گرمسیری مانند پرنده بهشت ​​بهره می برد. طراح آلبرتو گارسیا مبلمان چوب سخت را که در برابر آفتاب و بالش های زمرد مقاومت می کند ، به عنوان لهجه های رنگی برای فضای مدرن انتخاب کرد.
آن مجالس مدرن یک کانکس بلند در بمبئی تا بالکن گسترش می یابد ، جایی که معماران KNS برای علاقه به دیوار از کوریان با نور پس زمینه با برش لیزر استفاده می کنند. آن صندلی های الهام گرفته از مد ، شبیه طرح های فایبرگلاس چرخانده از دهه 1960 و اوایل دهه 1970 هستند.
با تکرار خطوط افقی این خانه مدرن ، یک مجموعه پاسیو در فضای باز درست در خانه با عناصر فضای سخت است. این خطوط افقی که توسط معماری منظر Huettl طراحی شده اند ، با چشمه بتونی و دیوار کم ارتفاع و بستر کاشت که از دم اسب (Equisetum hyemale) استفاده می شود ، ادامه می یابد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *