طراحی نما با سرامیک

طراحی نما سرامیکی
با دیدن سرامیک های تولید شده در طراحی نما می توانید چیزهای زیادی در مورد یک فرهنگ بیاموزید. در حالت طبیعی خود ، این محصولات بر پایه رس را می توان تقریباً به هر شکلی قالب زد و با انواع بی شماری از لعاب های رنگی درمان کرد ، و آزادی بیان نامحدودی را ارائه می دهد. پس از نهایی شدن ، مواد اولیه در کوره های با درجه حرارت بالا شلیک می شوند ، و باعث ایجاد سطوح قابل انعطاف قابل ملاحظه ای می شوند که مدتها پس از رفتن افرادی که آنها را شکل داده اند ، دوام می آورند.
امروزه ، با مزایای اضافه شده در طراحی و ساخت رایانه ای ، معماران همچنان به بیان سرامیک خود می پردازند و نماهای مجسمه ای ایجاد می کنند که به عنوان آثار هنری در نوع خود قرار می گیرند. همانطور که در نظر می گیرید چه روکش کاری برای پروژه بعدی شما مناسب است ، از این مجموعه ساختمانهای سرامیک دار از سراسر جهان الهام بگیرید.

ceramic cladding
آخرین مورد اضافه شده به موزه هنر John and Mable Ringling ساخته شد تا مجموعه وسیعی از آثار چینی ، ژاپنی ، هندی و جنوب شرقی آسیا را در خود جای دهد. با آگاهی از سنت های مجسمه سازی این فرهنگ ها ، طراحی نما بیرونی در 2800 صفحه سفالی سفالی پوشانده شده است.
نما شامل سه ماژول پنل است - یکی بزرگ ، دیگری کوچک و دیگری پنجره تعبیه شده - که کمی زاویه گرفته و تکرار می شوند تا جلوه ای موج دار ایجاد کنند. پروفیل های موج دار آنها با استفاده از نرم افزار مدل سازی پارامتریک و در قالب های تراش خورده CNC توسط پرس های هیدرولیکی شکل گرفته است. این منحنی ها اگرچه به دقت تراش خورده اند ، اما باعث می شوند لعاب به رنگ یشم به طور متفاوتی روی هر کدام خیز بریزد و ظاهری دست ساز به صفحات بدهد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *