طراحی نما شیشه ای

طراحی نما شیشه ای
الگوی طراحی نما ی شیشه ای مدرن :
در حالی که جنبه وحشیانه و مدرن استفاده از شیشه از یک ماده برای جلوه دادن زیبایی به خانه های مسکونی بسیار محبوب شده است ، درک ویژگی های این ماده ضروری است.
گرچه ممکن است غیرقابل انکار کلاس و مدرن به نظر برسد ، اما همچنین به مصرف انرژی ساختمان و فضای داخلی گرم می شود. انواع مختلفی از عینک های عایق ، معتدل ، لکه دار و رنگی در بازار موجود است. با این حال ، مهم است که طراح درک کند که آیا برای بهبود طراحی نما استفاده می شود یا شرایط فیزیکی خانه. و اگر بله ، شرایطی که تحت تأثیر قرار خواهد گرفت مانند الگوی گرمایش ، مصرف انرژی که باید مراقبت شود چیست؟
کاشت نمای جلو :
در حالی که مقابله با آلودگی یک نگرانی عمده در دنیای شهرنشینی است ، طراحی طرحی نیز برای نمایندگان مسئول است! باغ های عمودی یا کاشتگرها نه تنها روشی هوشمندانه برای ایجاد نفس در نمای جلویی هستند بلکه چشم انداز شیکی به ساختمان می دهند.
بازی نور در الگوهای مدرن طراحی نما :
روشنایی و جذب نور کافی به یک اتاق نیاز اساسی هر فضای ساخته شده است. پس چرا از آن برای ایجاد الگوهای نمای جلو جالب استفاده نمی کنید؟حتی می توان از آجرهای سوراخ دار در ترکیب با شیشه و چوب جلوه ای روستایی به نمای ساختمان داد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *