طراحی هتل معاصر

طراحی هتل معاصر
طراحی هتل معاصر می تواند پیچیده و کاربردی باشد ، شامل معماران و طراحان متخصص ، مهندسین محیط و سازه ، طراحان داخلی و پیمانکاران و تأمین کنندگان ماهر ، به ویژه برای پروژه های بزرگ و پیچیده. طراحی هتل می تواند شامل مرمت و بازسازی یک ساختمان موجود باشد که قبلاً برای اسکان استفاده شده است ، تبدیل ساختمانی که قبلاً برای مقصود دیگری استفاده شده بود یا ساخت ساختمانهای جدید. 
طراحی هتل شامل برنامه ریزی درمورد نیازهای تخمینی مشتری به مرکز به همراه چشم انداز طراحان است. ساختمانهای هتل ممکن است چندین عملکرد مختلف داشته باشند ، از جمله رستوران ، امکانات بیرونی و استخرهای شنا ، مراکز تناسب اندام و آبگرم. طراحی معاصر هتل شامل ادغام موثر این جنبه های مختلف عملیات هتل در یک مکان برای به حداقل رساندن تداخل با یکدیگر است. به عنوان مثال ، طراحی هتل شامل ملاحظاتی برای جلوگیری از غرق شدن مهمان در معرض سر و صدای زیاد و جابجایی افراد است. هتل ها معمولاً از داخل و بیرون طراحی می شوند تا از عملکرد عملی و ارتباط قطعات آن اطمینان حاصل کنند.
طراحان هتل آداب و رسوم فرهنگی خود را برای کار خود به ارمغان می آورند و باید در صورت کار در خارج از محیط بومی خود ، فرهنگی را که هتل در آن فعالیت می کند درک کنند. به دلیل گستردگی بین المللی سفر ، پیوندها با سنت های محلی در بسیاری از طراحی های هتل ضعیف شده است ، و "بین المللی" به سبک خود تبدیل شده است. برخی از هتل ها فعالیت خود را با مضمونی از سبک های محلی محلی بومی بنا می کنند ، در حالی که برخی دیگر دارای سبک های مدرنیستی هستند. طراحی هتل از متغیرهای اساسی ، مانند ارتفاع مناسب برای کلیدهای روشنایی سر تخت گرفته تا موارد خاص تر ، مانند طرح مناسب برای آشپزخانه یا خطوط دید از مناطق پذیرایی برای کنترل و محافظت از ورود به اتاق ها ، متغیر است. سرعت تغییر در طراحی هتل ، مانند اکثر زمینه های زندگی مدرن ، با توسعه فناوری نوآورانه افزایش یافته است. علی رغم تنوع فرهنگی ، هتل ها معمولاً به گونه ای کار می کنند که محیطی خوشامدگویی را فراهم کنند که راحتی مهمانانش را برای کار ، استراحت و آرامش داشته باشد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *