قوانین طراحی کارخانه

طراحی کارخانه
قوانین طلایی برای طراحی کارخانه ها و ساخت ساختمان های تولیدی
اولین مرحله شنیدن خوب مشتری و درک اهداف اوست تا در نهایت ساختمان کارخانه متناسب با نیاز مشتری باشد ، هفته اول در هر پروژه جایی است که اعتماد بین مشتری و شرکت کنندگان در طراحی ایجاد می شود ، بنابراین ارتباط حیاتی است توجه به جزئیات کوچک زمان زیادی برای سرمایه گذاری در این مراحل اولیه در تلاش برای دستیابی به اطلاعات دقیق کافی برای سازمانی است که برای آن ساخته شده است.
از دیدگاه کارگر فکر کنید که هیچ کس نمی خواهد در یک مکان خسته کننده کار کند و این به ویژه در محیط تولید که بهره وری یک عامل مهم برای موفقیت است ، وجود دارد. مهم است که در مورد چگونگی استفاده از فضا و نور برای ایجاد یک محیط تحریک کننده تر و چگونه می توان از سایر جزئیات طراحی برای تولید یک محیط کار الهام بخش تر استفاده کرد. به عنوان مهندس صنایع ، مهم این است که شما همیشه از دیدگاه کاربر نهایی فکر کنید.
بدست آوردن نمای کامل برخلاف بسیاری از ساختمانهای دیگر ، اندازه زیاد برخی از ساختمانهای تولیدی به این معنی است که برای مهندسان کارخانه مانند ما ، در نظر گرفتن تأثیر بصری طراحی مهم است. برای درک چگونگی نشستن ساختمان در محیط پیرامون خود ، تصور کنید که ساختمان از زوایا ، فواصل و مکانهای مختلف ، از جمله از هوا ، چگونه به نظر می رسد. ما به عنوان معمار کارخانه به طراحی اهمیت می دهیم و حداقل تأثیر بصری را بر محیط زیست تضمین می کنیم.
شکی نیست که ایمنی محیط هنگام تأسیس کارخانه ها در فکر ساخت کارخانه اولویت اول است و انسان برای تسهیل زندگی و تأمین نیازهای خود در فعالیت های مختلف اقتصادی کار می کند و جهان شاهد پیشرفت بزرگی است. از زمان انقلاب صنعتی و آغاز وابستگی به ماشین ، به ویژه در صنعت ، و این منجر به ظهور ضایعات مختلف صنعتی شده است و بر محیط زیست تأثیر منفی می گذارد ، و کارخانه ها آلاینده هایی از انواع مختلف ، مایع ، گاز و جامد و با آغاز تشدید این مشکل ، سازمانها از نقش آن برای محافظت از محیط زیست ظهور کردند ، و برخی کار در مورد مطالعه نحوه ایجاد کارخانه ها و ارائه برخی پیشنهادات مناسب برای حفظ محیط زیست را آغاز کردند ، زمانی که تأسیس کارخانه ها ، کارخانه سازی امروز نزدیک است مرتبط با حفاظت از محیط زیست و ایمنی مهمترین استانداردهای کارخانه ساختمان است.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *