مقاومت نمای کامپوزیت

مقاومت نمای کامپوزیت
نیاز به استفاده از کامپوزیت در نما

مقاومت نمای کامپوزیت آلومینیوم در برابر زلزله :
ایران بر روی کمربند زلزله واقع شده است و بسیاری از ساختمان ها در برابر زلزله مقاوم نیستند. از بین بردن آنها نیز امکان پذیر است و بازسازی آنها عملاً غیرممکن است. در شهری مانند تهران با این حجم عظیم ساخت و ساز ، نمای ساختمان های مختلف اجرا می شود تنها راه حل این است که از ورق کامپوزیت آلومینیوم باند ممتاز کمک بگیرید و نمای کامپوزیت آلومینیوم را اجرا کنید.
به ترتیب اولویت ، ابتدا می توان پل ها ، بیمارستان ها و مراکز مهم را تقویت کرد و سپس او به تدریج ابزارهای دیگر را تقویت کرد ، از همه مهمتر در طراحی نمای ساختمان. در کالیفرنیا ، دولت موظف کرده است که بیمارستان ها و ساختمان ها در برابر زلزله های تا 9 ریشتر مقاومت کنند. بنابراین استفاده از نمای آلومینیومی کامپوزیت در طراحی نما و ساخت نمای ساختمان ضروری است. ورق کامپوزیت آلومینیوم Premium Band در بام سازی ، طراحی نما ، نمای ساختمان ، سقف کاذب ، نرده ها و نرده ها ، درها و پنجره ها و ... استفاده می شود. اما با جزئیات بیشتر ، یکی از مهمترین کاربردهای ورق کامپوزیت آلومینیوم با باند ممتاز ، کامپوزیت آلومینیوم است که دارای فرم پذیری بالا و پردازش آسان است.

مقاومت نمای کامپوزیت بخصوص در نمای یک ساختمان مسطح در معرض سرما و گرما باقی می ماند. علاوه بر این ، مهمترین ویژگی ورق کامپوزیت آلومینیوم مقاومت در برابر آتش است. همچنین نیاز به استفاده از کامپوزیت در نما ، استفاده از ورق های آلومینیوم کامپوزیت در طراحی نما و نمای ساختمان به صورت نمای کامپوزیت آلومینیوم در طولانی مدت به دلیل طولانی بودن عمر و عدم نیاز به صرفه تر است. 

ویژگی های نمای کامپوزیت

از ویژگی های نمای کامپوزیت میتوان به سبکی و اجرای سریع آن و مقاومت در برابر خورشید نام برد و مقاومت نمای کامپوزیت

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *