نقاشی روی دیوار ساختمان

نقاشی روی دیوار ساختمان
نقاشی روی دیوار ساختمان های تجاری ، انبارها و تاسیسات:
در کنار رنگ آمیزی سقف در یک ساختمان تجاری یا انبار ، رنگ آمیزی دیوارهای داخلی و خارجی بهترین راه برای بهبود نمای کلی تاسیسات شما است. اگر می خواهید سقف را در تاسیسات خود رنگ آمیزی کنید ، رنگ آمیزی دیوارها نیز زمان بسیار مقرون به صرفه ای دارد ، زیرا بسیاری از مراحل آماده سازی برای پوشاندن قبلاً انجام شده و تجهیزات دسترسی از قبل در محل قرار دارند. اغلب ، به محض رنگ آمیزی سقف ، هرگونه نقص در دیوارها را برجسته می کند. مواردی مانند کثیف بودن ، زرد شدن ، خراشیده شدن دیوارها یا رنگ نامناسب آنها می تواند بر ظاهر یک مرکز تأثیر منفی بگذارد

انواع رنگ و مواد:
سیستم پوشش استفاده شده بستگی زیادی به رنگ آمیزی بستر و استفاده یا شرایط در ناحیه نزدیک دیوارها دارد. پوششهای متداول مورد استفاده در ساختمانها و انبارهای تجاری ، رنگهای سفید نیمه براق یا براق ، یا در یک رزین آلکید یا لاتکس است. از رنگ های اپوکسی می توان برای سیستم با دوام تر و مقاوم در برابر مواد شیمیایی استفاده کرد ، اما هزینه آن بیشتر است. به خاطر داشته باشید که رنگ های اپوکسی با افزایش سن زرد می شوند. اگر شستشوی مکرر فشار دیوارهای خود برای تمیز نگه داشتن آنها در نظر گرفته شده باشد ، اتمام رنگ اپوکسی ایده خوبی است زیرا در بین تمام گزینه های پوشش برای مقاومت در برابر فشار شستشوی تحت فشار یا تمیز کردن شیمیایی ، به احتمال زیاد است. در سطح دیوارهای بدون رنگ ، استفاده از آغازگر مناسب مهم است. در دیواره های بلوک های سنگی / سنگی بتونی ، به ویژه در یک محیط تولید مواد غذایی ، پر کردن منافذ موجود در بلوک بسیار مهم است تا اطمینان حاصل شود که رنگ پایان فاقد سوراخ سوزن و حفره های کوچک دیگری است که به انتشار باکتری امکان می دهد. این کار با استفاده از آغازگر بلوک پرکننده انجام می شود. این آغازگر ویسکوزیته بالایی دارد و به اپلیکاتور اجازه می دهد تا سطح متخلخل بلوک را بپوشاند. بهداشت در تأسیسات غذایی و دارویی بسیار مهم است ، بنابراین آماده سازی و آماده سازی صحیح سطح بسیار مهم است. پوشش های ضد کپک و مقاوم در برابر قالب نیز موجود است و می توان از آنها برای محافظت بیشتر استفاده کرد. در مواردی که کپک یا کپک نگران کننده است ، به همان اندازه مهم این است که اطمینان حاصل کنید سیستم تهویه رطوبت بیش از حد اتاق را از بین می برد تا از ایجاد محل تولید قالب جلوگیری کند.
در پوشش های آلکیدی با بوی کم از حلال های با کیفیت بالاتر استفاده می شود و از آلودگی بو به مواد غذایی در مجاورت جلوگیری می کند. همچنین می توان از پوشش های لاتکس یا پایه آب استفاده کرد که برای محیط های سخت تر طراحی شده اند. پوشش های با بوی کم در هنگام رنگ آمیزی لبنیات از اهمیت ویژه ای برخوردار هستند ، زیرا محصولات لبنی بسیار مستعد آلودگی بو هستند.

ملاحظات رنگ:
علاوه بر نوع رنگ مورد استفاده ، رنگ می تواند در هزینه پروژه نقاشی دیواری تجاری شما تأثیر بگذارد. هنگامی که رنگ در یک فروشگاه رنگ آمیزی می شود ، از رنگ های پایه استفاده می شود و تعادل بین دی اکسید تیتانیوم (برای مخفی شدن) و رنگدانه ای که خود رنگ را برای شما فراهم می کند ، باید متعادل باشد. هنگامی که رنگدانه بیشتری به رنگ می آید تا رنگ آن تیره یا پررنگ باشد ، دی اکسید تیتانیوم کمتری اضافه می شود که باعث ایجاد رنگی می شود که هنگام استفاده از آن ویژگی های پنهان کننده کمتری دارد. بنابراین ممکن است برای رنگ آمیزی موفقیت آمیز دیوارها با رنگهای تیره موجود ، کتهای بیشتری از رنگ لازم باشد. علاوه بر این ، رنگ های تیره یا درخشان تر در هر گالن گران ترند ، بنابراین باعث افزایش هزینه می شود. از طرف دیگر ، هنگام تولید رنگهای بسته بندی شده آغشته به کارخانه ، استفاده از رنگدانه های پودر شده باعث می شود که رنگ دی اکسید تیتانیوم بیشتری داشته باشد و بنابراین ویژگی های پنهان سازی بسیار بهتری را ارائه می دهد. بنابراین اگر می خواهید از رنگ های لهجه تیره بر روی دیوارهای خود استفاده کنید ، بهتر است که رنگ رنگی کارخانه ای را انتخاب کنید و نه رنگ آمیزی شده از پایه فروشگاه ، زیرا مخفی کاری بهتر خواهد بود. در اکثر تاسیسات تولیدی برای بیشتر دیوارها از رنگ سفید استفاده می شود و برای راه راه روی دیوارها و درها از رنگهای تیره تری استفاده می شود. گاهی اوقات ، 6 فوت پایین دیوار تیره تر می شود تا ناحیه ای که سریعتر کثیف می شود پنهان شود ، بنابراین امکانات برای مدت طولانی تری تمیزتر به نظر می رسد. با گذشت زمان ، اگر آنها را سفید رنگ می کنید ، برای برخی از زردی های دیوارهای خود آماده باشید. این یک اتفاق معمول است ، و جلوگیری از آن دشوار یا غیرممکن است. به طور کلی ، رنگ به طور یکنواخت تغییر رنگ می دهد که حداقل باعث می شود زردی کمتر قابل توجه باشد. تاسیسات تجاری تجاری که در فرآیند تولید خود از مه پاش برای روانکاری فرم پرس پرس استفاده می کنند ، به دلیل جمع شدن روغن در نهایت در دیوارها و سقف ها ، سطوح رنگ شده خود را سریعتر زرد می کنند.

آماده سازی سطح:
آماده سازی سطح بر روی دیوارهای ساختمان تجاری قبل از رنگ آمیزی می تواند شامل تراشیدن ، شستشوی آب سرد ، شستشوی آب گرم ، انفجار یخ خشک ، ماسه بلاست و شستشوی حلال باشد. در صورت وجود الکتریسیته در مجاورت مناطق شسته شده ، باید در استفاده از آب مراقب باشید. برای اطمینان از اینکه مجاری برقی و جعبه های کنترل هنگام برنامه ریزی پروژه خود در مقابل آب مقاومت می کنند ، بررسی کنید یا قبول کنید که در چراغ ها و غیره شورت های برق موقت وجود دارد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *