نکات بازسازی آپارتمان

بازسازی خانه
چه چیزی را باید قبل از بازسازی آپارتمان خود در نظر بگیرید
نوسازی آپارتمان می تواند پاداش آور باشد ، اما می تواند چند چالش را در مسیر شما ایجاد کند. بازسازی آپارتمان ها مطمئناً امکان پذیر است ، اما برای جلوگیری از برخی از تله های احتمالی ، باید یک برنامه هوشمندانه در پیش داشته باشید.

1. از قبل برنامه ریزی کنید
 با طرحی از آنچه می خواهید ایجاد کنید شروع کنید و با کمیته شرکت ها یا اقشار بدن خود ملاقات کنید. نوسازی آپارتمان ها قبل از انجام هر کاری نیاز به اجازه از کمیته دارد. همچنین هوشمندانه است که با آنها بحث کنید که آیا هر یک از تغییراتی که شما برنامه ریزی می کنید توسط لایه ها پوشش داده می شود (برای مثال پنجره ها و ویژگی های خارجی).

2. با متخصصان صحبت کنید
 قبل از اینکه از خراب کردن دیوارهای داخلی بیش از حد هیجان زده شوید ، مطمئن شوید که با یک مهندس سازنده و مهندس سازه صحبت می کنید تا نظر واقع گرایانه ای درباره آنچه در واقع امکان پذیر است ، بدست آورید. در یک آپارتمان چند طبقه ، قطعاً نمی خواهید بدون اینکه بدانید دقیقاً چه کاری انجام می دهید ، یک دیوار ساختاری بیرون بیاورید.

3. دوست شوید 
همسایگان خود را قبل از شروع بشناسید - این بدان معناست که همسایگان در طبقه شما ، و همچنین بالا و پایین - زیرا همه آنها به نوعی تحت تأثیر کار شما قرار می گیرند. مدیریت انتظارات و اطلاع رسانی آنها کمک زیادی به حفظ یک رابطه دوستانه در طول ساخت خواهد کرد. حتماً سازنده خود را به همه همسایگان نیز معرفی کنید.

4- کار آب خود را بشناسید
 آب و برق و دانستن نحوه خاموش کردن آنها ، کلیدی در هر بازسازی موفق است. مهم است که سازنده شما بداند چگونه آب و برق آپارتمان شما را قطع می کند ، بدون اینکه بقیه ساکنان آن را خشک و خشک نگه دارد.

5. زمان بندی همه چیز است 
سازندگان و سایر سوداگران عموماً از ساعت 7 صبح در محل کار خود را شروع می کنند ، اما در آپارتمانی که ممکن است هیچ دوستی برای شما نداشته باشد. با شرکت بدنه مشورت کنید و در نظر داشته باشید که در ساعت 8 صبح ، هنگامی که بیشتر افراد از رختخواب و در روزهای خود قرار ندارند ، شروع کنند (بدون اینکه کتک کاری آنها را بیدار کند).

6. مجوز پارکینگ
 پارکینگ اغلب در بلوک های آپارتمانی با ارزش بالا است. قبل از شروع کار ، گزینه ها را در نظر بگیرید (در صورت لزوم کجا می توانید یک زباله قرار دهید؟) و تعیین کنید که سازندگان می توانند بدون گرفتن مکان های پارکینگ برای بازدیدکنندگان یا بازدیدکنندگان ، در چه مکانی پارک کنند.

7. از دارایی های مشترک خود محافظت کنید
 در هنگام بازسازی آپارتمان ، مالکیت مشترک باید همیشه در نظر گرفته شود و هزینه های خسارت به محل های مشترک توسط سازندگان شما ، توسط شما پرداخت می شود. تاجران با کیفیت خوب از این امر آگاهی کافی خواهند داشت و آنها باید بدانند که هنگام حمل و نقل مصالح ساختمانی ، از کجا می توانند صفحات محافظی را برای آویزان کردن در بالابرها و راه پله ها پیدا کنند. آنها همچنین باید هر منطقه مشترکی را که در پایان هر روز استفاده کرده اند تمیز و مرتب کنند - این نکته را بخاطر داشته باشید تا همسایگان را کنار بگذارید.

8. از پنجره ها پاک شوید 
توجه داشته باشید که در حالی که پنجره ها و درهای جدید می تواند تغییر بزرگی در یک ملک ایجاد کند ، اما در یک آپارتمان به احتمال زیاد توسط لایه هایی پوشانده شده اند و نمی توان آنها را تغییر داد یا توسط آنها جایگزین کرد. همین امر در مورد هر سازه یا سایبان خارجی وجود دارد. ساختمانهای آپارتمانی به گونه ای طراحی شده اند که نمای بیرونی مرتب و منسجمی دارند.

9. اصول حمام
 در حالی که می توانید حمام ها را تا حدی پیکربندی کنید ، این واقعیت را بخاطر داشته باشید که لوله کشی متحرک شامل سوراخ کاری هسته از ورقه به آپارتمان زیر است - حرکتی که ممکن است غیرممکن باشد یا مورد استقبال قرار گیرد. در عوض ، با استفاده از وسایل و اتمام کار خلاقیت به خرج دهید و دستشویی درست کنید که برای شما مناسب باشد. 




دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *