طراحي ويلا سبك صنعتي

طراحي ويلا سبك صنعتي

طراحي ويلا سبك صنعتي

سبك صنعتي :

فضای داخلی صنعتی با تبدیل قسمتهای کاری ساختمان به زیبایی اولیه ، چشم مدرنیست را برای کارایی و عملکرد جشن می گیرند.
تیرها ، ستون ها ، لوله ها ، کانال ها و فلنج ها برای تأکید بر "ماشین زندگی" به جلو آورده می شوند ، و این فضای داخلی را کاملاً مردانه جلوه می دهند. برخلاف بسیاری از شاخه های دیگر جنبش مدرن ، فضای داخلی به سبک صنعتی از وزن یا زبری پرهیز نمی کند ، فرسوده ، بازیافت و نجات یافته را در آغوش می گیرد.
معمولاً سبک انتخاب در تبدیل انبار و بازسازی سقف ، فضای داخلی صنعتی به رنگهای گرم و خنثی مانند خاکستری و قهوه ای با آهن یا فولاد ، بتن در معرض و آجرکاری های ناتمام کاملاً متمرکز است. هنگام انتخاب مبلمان و دکوراسیون ، طرح های صنعتی پرنعمت جلوه را کامل می کند.

سبك معاصر:
سبک معاصر ، با تعریفی که دارد ، فعلی است و بنابراین یک پالت در حال تکامل است که روندها و سلیقه های رایج را در هر زمان مشخص بازتاب می دهد. به این ترتیب توصیف این سبک به عنوان مجموعه ای از ایده ها ، نیت ها یا ویژگی های داده شده مشکل است. با این حال ، به عنوان یک سبک طراحی ، با ارائه یک رویکرد متعادل و گردتر به طراحی داخلی ، از زیبایی مدرنیست دور می شود.
با توجه به اینکه سبک مدرن قرن میانه در حال حاضر مورد پسند است ، فضای داخلی معاصر در حال حاضر به شدت از آن استقراض می کند. با این وجود این عناصر ، رنگها و خطوط در ترکیبهای ملایم تر که به اندازه کارایی عملکردی مجال بصری را فراهم می کند ، بیان شده است. نه سرد و نه خیلی رسمی ، این فضاهای گرم و دنج هستند که در ساخت آنها بسیار روان و غریزی هستند.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *