طراحي ويلا سبك روستايي

اصول طراحی ویلای مدرن

طراحي ويلا سبك روستايي

سبك روستايي:

سبک روستایی با سادگی کلاسیک و احساس آرامش در خانه ، از محبوب ترین سبک های داخلی است که "همیشه سبز" هستند. از آن جذابیت مقاومت ناپذیر یک خانه خانوادگی در کشوری برخوردار است که انسان معاصر آرزو دارد در یک شهر شلوغ تماشا کند. بنابراین جای تعجب نیست که سبک روستیک را در ساختمانهای مختلف و داخلی چه در خانه های کشور و چه در آپارتمان های شهری پیدا کنید.
پالت های رنگی سبک روستایی ممکن است از سایه های تیره قهوه ای تا رنگ های سفید رنگ خنثی متفاوت باشد. دکوراسیون دارای اقلام دست ساز ، نجات یافته یا مصارف مجدد ساخته شده از چوب ، چرم ، الیاف طبیعی ، حصیر و آهن فرفورژه است.
وسایل مبلمان از ساختار محکم و طراحی کلاسیک برخوردارند ، تا حدی چاق و هوازده به نظر می رسند. آنها بیشتر از الوارهای جامد و معمولاً رنگی تیره و تودوزی از روکش چرم طبیعی و پارچه های خشن ساخته شده اند. تنوع سبک اغلب شامل مبلمان حصیری و حصیری است.

سبك هاليوود:
سبک هالیوود ریجنسی در واقع بازگرداندن جذابیت دوران طلایی دهه 1930 صنعت پررونق فیلم های آمریکایی است. این سبک تزئین مجلل خانه های ستاره های بزرگ فیلم آن زمان است. با این وجود حتی اگر مربوط به گذشته باشد ، دور از مارک "retro" است. هالیوود ریجنسی در عوض ترکیبی هیجان انگیز از سبک ها و گرایش ها است که بهترین ویژگی های آنها را در ترکیب های چشمگیر به نمایش می گذارد تا فضای راحتی و شکوه و جلال جذاب ایجاد کند. این آزادی بیان است که سبک را بی انتها می کند.
فضای داخلی سبک هالیوود ریجنسی جادار ، پلان باز و بدون سر و صدا است. مبلمان در فضا مسلط نیستند و در مقیاس کوچک ، با خطوط ساده و تمیز ، در حد متانت حفظ شده از سبک اواسط قرن قرار دارند. این وسایل مبلمان با سطوح براق و براق ، پوشش های فلزی برنجی و طلایی ، نقوش برجسته هنری دکو در کنتراست بالا و پارچه ها و بافت های مجلل در رنگ های زنده برجسته می شوند. این فضا از طریق انبوهی از لوازم جانبی براق و مجلل ، کریستال های درخشان و پارچه ها و منسوجات و فرشهای غنی تزئین شده با حاشیه و منگوله های ابریشمی ، در یک جلوه نفسانی می درخشد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *