فاکتور های طراحی نما

طراحی نما
فاکتورهای طراحی نما از جمله سبک معماری ، رنگ بندی ، مواد ، ویژگی ها ، نورپردازی و محوطه سازی و همچنین سبک خانه های اطراف شما. نکته اصلی دستیابی به تعادل مناسب عناصر برای ایجاد تصویری است که نمایانگر نحوه زندگی شما باشد.
1. سبک و مکان معماری
ابتدا با آشنایی با ویژگیهای اصلی سبکهای مختلف معماری و آنچه در مورد آنها دوست دارید آشنا شوید. آیا شما شکل جعبه ای و مدولار یک طرح مدرن را ترجیح می دهید یا خط و سقف شیروانی شکل و هم سبک سبک Hamptons را ترجیح می دهید؟ کلاسیک تمیز و معاصر یا الهام گرفته از میراث؟
2. انتخاب مواد
هنگامی که طرحی را برای نما انتخاب کردید ، وقت آن است که تصمیم بگیرید کدام مواد برای زنده کردن آن بهترین عملکرد را دارند.
3. طرح رنگ
در بیشتر موارد ، یک طرح رنگ بیرونی باید شامل سه سایه باشد: یک رنگ زمینه غالب ، یک رنگ لهجه ای و یک رنگ تر و تمیز برای قاب پنجره ها و درها و ناودانها. می توانید با خنثی هایی از یک خانواده رنگی بچسبانید ، یا یک کنتراست پررنگ مانند زغال با تر و تمیز سفید را انتخاب کنید ، فقط مطمئن شوید که بافت های طبیعی مواد انتخاب شده مانند چوب ، سنگ و آجر را در نظر بگیرید.
4. نورپردازی و محوطه سازی
اگرچه از نظر فنی بخشی از نمای خانه نیست ، اما نورپردازی و محوطه سازی فضای بیرونی خانه شما را کامل می کند و به شما کمک می کند تا از جذابیت های بسیار مهمی برخوردار شوید.
 
 
 
 
 
 
 
 

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *