بازسازی بنا تاریخی

بازسازی بنا تاریخی
روند بازسازی بنا تاریخی :
هنگامی که برای اولین بار به یک پروژه حفاظت نزدیک می شوید ، درک فلسفه اصلی طراحی برای الهام گرفتن از آنچه در حال حاضر وجود دارد ، مهم است.
این می تواند یکی از جذاب ترین قسمت های پروژه باشد ، زیرا بسیاری از این ساختمان ها دارای تاریخچه ای جذاب هستند و طراحی آنها بینش ارزشمندی از سبک معماری آن دوره زمانی را فراهم می کند.
متعادل سازی الهام گرفته شده از ساختار موجود با نیازهای خاص برای بازسازی ، منجر به راه حل های طراحی می شود که بدون حفظ یکپارچگی معماری ، ویژگی را حفظ و ارتقا می دهد. حفظ تاریخچه ساختمان به دلیل حفاظت از تاریخ نه تنها مهم است ، بلکه می تواند یک مزیت مالی نیز داشته باشد زیرا با استفاده از ساختار موجود هزینه ها را کاهش می دهد.

توجه ویژه به نما:
به طور معمول ، بناهای تاریخی به دلیل نمای خود بیشتر شناخته شده اند ، بنابراین این ساختمان را به یکی از مهمترین جنبه های بازسازی بنا تاریخی تبدیل می کنند. نماها همچنین می توانند یکی از عوامل چالش برانگیز بازسازی باشند - زیرا در معرض عناصر خارجی قرار می گیرند ، نما ها اغلب هوای بیشتری دارند و نیاز به تعمیر و تعویض گسترده دارند. حفظ معماری اصلی نما نیز برای جلوگیری از برهم زدن سبک محله اطراف ضروری است. در شهرهایی مانند واشنگتن دی سی ، بسیاری از محله ها در یک بازه زمانی مشابه توسعه یافته اند و سبک معماری یکدیگر را بازتاب می دهند. بنابراین ، جایگزینی نما نه تنها فضای ملک را تغییر می دهد ، بلکه دیگر مطابق با منظر معماری محله نخواهد بود.










دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *