بازسازی خانه قدیمی

35 نکته برای بازسازی خانه های قدیمی هنگام بازسازی خانه های قدیمی ، از رادیاتور گرفته تا بام ، این متخصصان توصیه های زیادی ارائه می دهند که می تواند به تنظیم دقیق مراقبت کمک کند.
1. چرخه های نگهداری خود را بدانید. بیشتر ساختمان ها هر 50 تا 60 سال نیاز به تعمیر و نگهداری نیاز دارند. 
2. هاون را مطابقت دهید. ملات جدید باید از نظر رنگ ، قوام و ارتفاع تا حد امکان با هم مطابقت داشته باشد. استفاده بیش از حد از سیمان پرتلند در مخلوط باعث ایجاد ملات های سخت می شود که می تواند به ساختمان های قدیمی آسیب برساند. 
3. هرگز اتصالات را خرد نکنید. فقط ملات خراب باید برداشته شود. اگر کسی خلاف شما را گفت ، فرار کنید. 
4- هرگز از سیلر استفاده نکنید. مهر و موم کننده ها رطوبت را به دام می اندازند و در طی چرخه های یخ زدگی / ذوب شدن ، مشکلات ترکیبی ایجاد می کنند. 
5. جایگزین در نوع. واحدهای سنگ تراشی آسیب دیده باید به طور کامل یا از طریق همان افراد هلندی تعویض شوند. خلا های پر از بتونه دوام ندارند.
6. رادیاتور بخار یک لوله را گاز ندهید. بخار و میعانات باید آن فضای محدود را تقسیم کنند. شیر را کاملاً باز یا کاملاً بسته نگه دارید تا از چکش خوردن آب و منفذ کردن منافذ هوا جلوگیری شود. 
7. یک زمین عالی ایجاد کنید. رادیاتورهای بخار یک لوله باید به سمت شیر ​​تغذیه حرکت کنند. از زیر دو پایه در زیر رادیاتور استفاده کنید - آنها شکل و اندازه مناسبی دارند. 
8. کنترل خود را بدست آورید. شیرهای رادیاتور ترموستاتیک راهی عالی برای منطقه بندی هر رادیاتور و صرفه جویی در مصرف سوخت هستند. رادیاتورهای بخار آب گرم و دو لوله آنها را در سمت تأمین قرار می دهد. رادیاتورهای بخار یک لوله آنها را بین رادیاتور و دریچه هوا قرار می دهد.
9. یک پایان عالی بگیرید. موافقان موافقند که سندبلاست و به دنبال آن پوشش پودری ، بهترین و ماندگارترین و بدون چسبندگی را به پایان می رساند - اما این کار را در خانه امتحان نکنید. 
10. نگران آتش سوزی نباشید. حتی با حرارت بخار ، رادیاتور فقط نیمی از دمای مورد نیاز برای روشن شدن کاغذ گرم می شود ، بنابراین می توانید آرام باشید.
11. از چوب قلب استفاده کنید. چوب قلب همیشه مقاوم ترین در برابر بیماری است. از چوب ساپس اکثر گونه ها هرگز نباید استفاده شود. 
12. بهترین برش ریفت یا ربع دانه. این برش ها با ثبات ترین حالت هستند. دانه های مسطح اغلب به صورت فصلی با دو برابر نرخ سهام چهارم منبسط و منقبض می شوند. 
13. الوار اره ای ساده را در کنار قلب نصب کنید. چوب صاف با قلب رو به بالا سایش می کند. اگر حجامت وجود داشته باشد ، لبه ها صاف می مانند و فقط مرکز آن کمی قوز می کند. 
14. استفاده از ابزار دستی را بیاموزید. بیشتر کارهای چوبی تاریخی توسط ابزار دستی تولید می شد و بیشتر کارهای آسیابی ماشینی (اواخر قرن نوزدهم و بعد از آن) با آنها نصب می شد. تکمیل کارهای نجاری تاریخی که با هواپیماهای دستی تولید می شوند توسط ماشین های مدرن مانند سنباده ها قابل تولید نیستند. 
15- از نازک کاری های سنتی استفاده کنید. تعمیرات قطعات باید با استفاده از نازک کاری های سنتی انجام شود به جای روش های غیر تاریخی مانند ریخته گری اپوکسی عمده فروشی یک قطعه از دست رفته.
16. تخته سنگ خود را مشخص کنید. برای مراقبت صحیح از سقف تخته سنگ خود ، دریابید که این نوع تخته سنگ چیست. همانطور که نمی توانید یک ماشین Chevy را با قطعات فورد تعمیر کنید ، هیچ وقت نباید از تخته سنگ قرمز نیویورک در سقف تخته سنگ خاکستری پنسیلوانیا استفاده کنید. 
17. طول عمر بام خود را بفهمید. اگر سقف شما فقط 100 سال طول عمر دارد و 95 سال عمر دارد ، ارزش ندارد که در آن غرق شوید. اما یک سقف با طول عمر 200 ساله با قدمت 75 سال ، سقف جوانی است که باید بسیار ارزشمند باشد و به درستی نگهداری شود. 
18- مرتب سقف خود را بازرسی کنید. حداقل سالی یک بار در خانه خود بگردید (در صورت لزوم از دوربین شکاری استفاده کنید) و به سقف خود نگاه کنید. اگر تخته سنگ های گمشده ، شکسته یا کشویی یا چشمک زن را مشاهده کردید که به نظر مشکوک می آیند ، با اسلاتر تماس بگیرید 
19. برای کیفیت خرید کنید. اسلاترهای خوب آنجا هستند ، اما شما باید به دنبال آنها بگردید. ارزش داشتن کسی را دارد که واقعاً بداند چه کاری انجام می دهد.
 20. خود را آموزش دهید. بسیاری از منابع منابع سقف تخته سنگ به صورت آنلاین در دسترس عموم قرار دارد. کمی وقت بگذارید تا مرور کنید ، بخوانید ، تماشا کنید و یاد بگیرید. بهترین دفاع شما در برابر یک پیمانکار بی پروا - و آسیب رساندن به سقف شما - دانش است.
21. پنجره های چوبی خود را ذخیره کنید. 30 درصد پنجره های تعویض شده کمتر از 10 سال عمر دارند - قطعات پلاستیکی خراب شده و قابل تعمیر نیستند ، مهر و موم ها روی واحدهای شیشه عایق خراب می شوند یا مه شیشه بالا می رود. پنجره های چوبی اصلی شما یک قرن یا بیشتر دوام آورده اند. آنها می توانند دیگری طول بکشد. 
22- هر پنجره متفاوت است. نیازهای پنجره ای فردی را در نظر بگیرید. ممکن است با دقت پنجره های جلوی خانه را بازسازی کرده و پانل های هوای داخلی را به صورت فصلی اضافه کنید ، طوفان های هوای خنک و بیرونی را به پنجره های جانبی بیفزایید و پنجره های پوسیده را به عقب تعویض کنید. و بعضی از پنجره ها ممکن است اصلاً به چیزی احتیاج نداشته باشند. 
23- پنجره های قدیمی می توانند از نظر انرژی صرفه جویی کنند. افزودن هوای خنک و نگهداری از طوفان می تواند پنجره های اصلی را به عنوان جایگزین ها ، از نظر انرژی صرفه جویی کند. پانل های هوای داخلی و پرده ها یا سایه های غلتکی نیز باعث راحتی بیشتر و صرفه جویی در انرژی می شوند.
24. نگهداری طول می کشد. تعمیر و نگهداری ساده و تعمیرات جزئی پنجره های شما را در طی یک یا دو دهه دیگر کشیده است. مرمت و بازسازی کامل آنها را برای بقیه قرن ادامه خواهد داد. 
25. از پنجره های قدیمی خود لذت ببرید. پروفیل های قالب اصلی و شیشه های مواج قدیمی آنها شخصیت معتبری را ایجاد می کنند که به راحتی دوباره ساخته نمی شود.
26. آن را ذخیره کنید. گچ اصلی عنصر اصلی تاریخی هر خانه قدیمی است. از بین بردن آن ، به ویژه برای جایگزینی آن با دیوار خشک ، ظاهر و ارزش تاریخی خانه شما را به میزان قابل توجهی تغییر می دهد. 
27. از دکمه ها استفاده نکنید. گچ جدا شده از بستر خود (توری) باید در جای خود نگه داشته شود تا ذخیره شود ، اما دکمه های گچ می تواند گچ را بیشتر خرد کند ، و یک دست انداز سطحی ایجاد می کند که باید مخلوط شود تا مخلوط شود. اتصال مجدد تزریق چسب یک مورد است گزینه امن تر. 
28. ترک ها را پر کنید. ضربه زدن روی ترک ها بندرت جواب می دهد و معمولاً ناخوشایند است. ترک ها را به صورت شکاف V خارج کرده و با یک گچ یا ترکیب تنظیم کننده برای ترمیم با دوام بیشتر و نامرئی پر کنید. 
29. تعمیرات را با هم هماهنگ کنید. یک ترکیب مشابه و نوع ترجیح داده می شود ، اما مخلوط کردن گچ های مدرن گچ با مواد سنتی مانند بتونه آهک و مو راه حل سریع تری ارائه می دهد که هنوز هم به خوبی ترکیب می شود. گچ درشت (مانند استروکتولیت) به بهترین شکل از قدیمی ترین گچ ها تقلید می کند ، در حالی که گچ های پایان باعث ایجاد سطوح صاف متناسب با دوره های بعدی می شوند. 
30. ابتدا تمرین کنید. قبل از برخورد با یک ترمیم با دید بالا ، مخلوط گچ و ماله خود را در یک منطقه غیر قابل مشاهده یا روی تخته امتحان کنید.
31. به آرامی تمیز کنید. برای تمیز کردن آلودگی ها و مواد خالی از مواد سخت افزاری ، از پاک کننده ها (مانند Autosol) با مواد طبیعی استفاده کنید. 
32. با دقت رنگ را بردارید. هنگام از بین بردن سالها رنگ ، ملایم باشید شما نمی خواهید 40 سال پتینا را از بین ببرید. محلول TSP (تری سدیم فسفات) و آب بهترین است. پاک کننده های سمی می توانند به پایان کارها آسیب برسانند. 
33. صبور باشید. برای شل شدن چندین لایه رنگ زمان لازم است. روزانه سخت افزار غوطه ور در محلول را بررسی کنید. وقتی رنگ شل شد ، آن را مالش دهید ، سپس آن را با آبشویی سبک با پشم استیل بسیار ریز (درجه 00) تمام کنید. 
34. بدانید چه به دست آورده اید. هرچه مشخصات بیشتری در مورد یک سخت افزار ارائه دهید ، احتمال مطابقت با آن بیشتر است. اندازه گیری کنید (به طور کلی و بین سوراخ ها) ، عکس بگیرید و اگر قفل مورد نظر شماست ، مطمئن شوید که نوع مکانیسم داخلی آن چیست. در صورت امکان ، کالای اصلی را با خود به فروشگاه ها یا حیاط های نجات بیاورید. 
35. انعطاف پذیر باشید. یافتن مسابقات دقیق دشوار است ، اما یک مسابقه نزدیک نیز می تواند به همان خوبی باشد. تفاوت در کشش کشو را می توان روی یک سینه پنهان کرد ، به عنوان مثال ، با انتقال اصل به بالا و استفاده از مسابقات نزدیک در پایین.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *