بازسازی سقف خانه

بازسازی سقف
مبانی جایگزینی سقف:
از بین کل بازسازی خانه ، مسلماً نصب سقف جدید به همان اندازه اهمیت دارد. اگرچه یک سقف جدید چندان جذاب نیست ، اما در صورت خرابی سقف قدیمی ، اهمیت آن را به خوبی درک خواهید کرد ، اجازه می دهد آب داخل خانه شما را از عایق اتاق زیر شیروانی ، از طریق آشپزخانه با زحمت بازسازی شده تخریب کند ، درست است از طریق تلویزیون صفحه بزرگ به اتاق خانواده زیرزمین بروید. مشکلات کمتری در خانه می تواند فاجعه بارتر از سقف خراب باشد.
تعویض سقف کاری نیست که به راحتی انجام شود و همچنین تعمیری نیست که باید به تأخیر بیفتد. وقتی احساس کردید سقف شما به پایان عمر مفید خود نزدیک شده است ، قبل از درخواست پیشنهادات از پیمانکاران سقف ، این اصول را رعایت کنید.

مواد اولیه بام:
انتخاب مواد بام اغلب به محل سکونت شما بستگی دارد ، حتی به سلیقه شخصی خودتان. به عنوان مثال ، در بعضی مناطق ، سقف فلزی به دلیل مقاومت در برابر آتش یک انتخاب معمول است ، در حالی که در مناطق دیگر ، سبک های غالب خانه ممکن است یک ابزار کاشی تحت تأثیر اسپانیایی را بخواهد. پیچ سقف (زاویه) همچنین بر نوع مواد سقف شما می توانید استفاده کنید. به عنوان مثال ، زونا از لرزش چوب می تواند برای سقف های شیب دارتر استفاده شود اما برای سقف های تخت و کم ارتفاع مناسب نیست.

رایج ترین انتخاب برای بام مسکونی عبارتند از:
زونا در ترکیب آسفالت: اینها ارزان و به راحتی قابل دستیابی هستند اما به دلیل ظاهر تخت از جذابیت کمتری نسبت به سایر گزینه ها برخوردار هستند. این محبوب ترین نوع مواد بام است.
لرزش چوب یا زونا: این زونا گران است اما جذاب است. دوام بالایی دارند اما در مناطقی که خطر آتش سوزی وجود دارد گزینه مناسبی نیستند.
سقف فلزی: سقف های فلزی ساخته شده از فولاد یا آلومینیوم در سال های اخیر محبوبیت بیشتری پیدا کرده اند که دلیل آن را دوام و ضد آتش بودن می دانند. این سقف ها گران قیمت هستند که برای نصب به پیمانکاران ویژه احتیاج دارند اما به دلیل طول عمر طولانی ممکن است از نظر اقتصادی مقرون به صرفه باشند. انواع مختلفی از سیستم های سقف فلزی موجود است ، از جمله پانل های درز دار و محصولاتی که ظاهر زونا های کامپوزیت را تقلید می کنند.
سقف تخته سنگ: این گزینه بسیار جذاب و بام سقف است ، اما گران و بسیار سنگین است. سقف تخته سنگ برای راه رفتن بسیار لغزنده است و در صورت آسیب دیدن ترمیم آن دشوار است.
تخته سنگ ترکیبی: این کاشی های مصنوعی ساخته شده از 95 درصد مواد بازیافتی ، از جمله لاستیک ، محبوبیت بیشتری پیدا می کنند. آنها کاملاً شبیه تخته سنگ و اشکال دیگر کاشی سنگ هستند اما بسیار سبک تر و آسیب پذیر نیستند.
کاشی سفالی یا سفالی: طولانی ترین تصویر غالب در جنوب کالیفرنیا و فلوریدا ، به اصطلاح سقف کاشی قرمز به سبک اسپانیایی هنوز هم معمول است اما به تدریج با مواد فلزی و کامپوزیتی جایگزین می شود که شکل کاشی اسپانیایی را تقلید می کند. سایر مواد بام در حال حاضر در دسترس هستند که توانایی بازدارندگی در برابر آتش کاشی و سرامیک را دارند ، و وزن بسیار کمتری بر روی سقف گذاشته می شود. به این نوع زونا نیم بشکه گفته می شود زیرا در اصل یک استوانه است که از طول به نصف قطع شده و تقریباً 16 اینچ طول دارد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *