تفاوت بازسازی و نوسازی

بازسازی

تفاوت بین بازسازی و نوسازی چیست؟

کلمات “بازسازی” و “نوسازی” اغلب در مورد املاک و مستغلات ، پیمانکاری و طراحی داخلی به جای یکدیگر استفاده می شوند. با این حال ، برای متخصصانی که در یک یا چند مورد از این صنایع کار می کنند ، این اصطلاحات در واقع دو چیز کاملاً متفاوت را به همراه دارند. اساساً ، تفاوت بین آنها این است که نوسازی به بازگرداندن چیزی به حالت قبلی اشاره دارد ، در حالی که بازسازی به ایجاد چیز جدید اشاره دارد.
همانطور که می بینید ، تفاوت این دو ، حداقل از منظر روزمره کاملاً مشخص است. اما وقتی صحبت از املاک و مستغلات و نگهداری منازل می شود ، این تفاوت ها به چه معناست؟ ادامه مطلب را بخوانید تا با این راهنمای به روز شده از متخصصان ما در این زمینه اطلاعات کسب کنید!
نوسازی مسکونی: واقعاً چه معنی دارد؟
همانطور که می بینید ، به معنای وسیع ، “نوسازی” به معنای ساختن دوباره جدید است – احیا کردن. هنگامی که شما این تعریف را در دنیای ساخت و ساز خانه به کار می برید ، “احیای مجدد” می تواند از رنگ آمیزی و تغییر شکل کابینت ها تا نصب وسایل روشنایی جدید تا افزودن سایر ظروف و لوازم جانبی به معنی باشد. صرف نظر از وظیفه موجود ، طرح اصلی هرگز به طرز چشمگیری تغییر نمی کند. بلکه برای دستیابی به یک استاندارد جدید یا اصلاح شده به سادگی به روز می شود یا تغییر می یابد.
در مورد بازسازی مسکونی چطور؟
اکنون ، لحظه ای وقت بگذارید و دوباره به تعریف فرهنگ لغت از “بازسازی” ، “تغییر ساختار” مراجعه کنید. برخلاف بازسازی هایی که “احیای” وضعیت قبلی است ، بازسازی یک اتاق بیشتر “بازسازی” است.
اکنون ، لحظه ای که شما اجازه می دهید و دوباره به تعریف فرهنگ لغت از “بازسازی” ، “تغییر ساختار” مراجعه کنید. برخلاف بازسازی شده که “احیای” وضعیت قبلی است ، بازسازی یک اتاق بیشتر “بازسازی” است.
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *