تفاوت خانه و ویلا

چه تفاوتی بین طراحی خانه و طراحی ویلا ، یک نیم رخ و دوبلکس ، یک خانه شهری و یک ویلا وجود دارد؟

آرون سوئیت ، برنامه ریز شهر و مدیر برنامه ریزی مشاور می گوید که طبق قانون ساختمان استرالیا 10 طبقه مختلف ساختمان وجود دارد ، اما تعاریف مربوط به سکونت از ایالتی به ایالت دیگر و شورایی به شورا تغییر می کند.
ما یک ملت مستعمره هستیم و هرکدام سیستم خود را برای مالکیت زمین حفظ کرده اند. " این بدان معناست که شما ممکن است لازم باشد با شورای محلی خود یا یک برنامه ریز شهر در این باره بررسی کنید تا بفهمید چه چیزی را می خرید یا چه چیزی را می توانید در بلوک خود توسعه دهید. سوییت می گوید: "سیستم برنامه ریزی بسیار پیچیده است و به طور مداوم در حال پیشرفت است." "یک برنامه ریز شهر باتجربه می تواند خیلی سریع چیزها را استشمام کند و می تواند به سرمایه گذار ، خریدار یا توسعه دهنده اطلاعات زیادی در مورد آنچه در سایت های خاص اعمال می شود ، بدهد." اینها برخی از متداول ترین اقامتگاه های ما و تفاوت آنها با یکدیگر است.
خانه مستقل
خانه هایی که مستقل از بازار املاک استرالیا هستند ، خانه های مستقل مسکونی هستند و خریداران مالک زمین و هر نوع فرم ساخته شده در محدوده آن هستند.
Sweet می گوید این خانه های منفرد و جدا از هم می توانند "سنتی یا کوچک" باشند و می توانند شامل یک خانه فرعی مانند یک مادربزرگ مسطح با همین عنوان باشند. اندازه زمین بسیار متفاوت است و اغلب از حومه بیرونی به حومه حلقه میانی کاهش می یابد. یک خانه مستقل که به عنوان انعطاف پذیرترین نوع سکونت در نظر گرفته می شود ، به شرط انطباق با مقررات شورا ، قابل ویران شدن ، نوسازی یا توسعه است. آنها در بین خانواده های دارای فرزند کم سن و سال یکی از گزینه های محبوب هستند زیرا آنها معمولاً محل بازی و فضای بیشتری برای بازی دارند. اما آنها به طور کلی گران ترین نوع مسکونی هستند و نرخ زمین ، بیمه ، آب و برق و هزینه های مربوطه می توانند زیاد باشد. بیشتر وام دهندگان از تأمین مالی یک خانه مستقل خوشحال هستند و از نظر تاریخی ، این نوع املاک زودتر از خانه های متوسط ​​و دارای چگالی بالا قدردانی کرده اند.








دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *