تفاوت طراحي نما سنگ طبيعي و سنگ مصنوعي

تفاوت طراحي نما سنگ طبيعي و سنگ مصنوعي




تفاوت طراحي نما سنگ طبيعي و سنگ مصنوعي
مزایای استفاده از سنگ طبيعي در مقابل سنگ ونير:
مصنوعی فوق العاده است ، به خصوص هنگامی که صحبت از روکش های آجری و سنگی می شود. هر دو نوع روکش سبک هستند ، به این معنی که می توانید آنها را در مناطقی نصب کنید که تحمل وزن سنگ یا آجر ضخیم را ندارند. بعلاوه ، روکش ها از قبل از قبل تنظیم شده اند و باعث کاهش زمان نصب و هزینه می شوند.
ما روکش های سنگی را دوست داریم که هم خاکی و هم ظریف به نظر می رسند. استون همچنین جذابیت محدودکننده ای را به خانه شما اضافه می کند ، زمانی که زمان فروش می رسد بسیار عالی است و برای شما مهم است در حالی که هنوز از زندگی در خانه خود لذت می برید.
جفری لاول ، نماینده گروه Nevada Lavell Group در هندرسون ، به زیلو توضیح داد که روکش های سنگی "مطلوبیت یک خانه را افزایش می دهند و باعث می شود که خانه سریعتر یا کمی بالاتر از آنچه خانه های دیگر می خواهند بفروشد."
منشأ روکش های سنگی و آجری یکسان نیست. روکش سنگ از سنگ واقعی بریده می شود ، در حالی که روکش های آجری ساخته و قالب می شوند.
در ایجاد روکش های سنگی ، ماسه سنگ معتبر ، کوارتزیت ، تخته سنگ و سنگ آهک قطعه قطعه شده و به بخشهایی با رنگ و بافت بی نهایت تقسیم می شوند. فقط یک چشم کاملاً آموزش دیده می تواند تعیین کند که روکش های سنگ ، سنگ های تمام اندازه نیستند.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *