رتبه بندی طراحی جهانی

رتبه بندی جهانی طراحی ساختمان 2020 اعلام شد

نوآوری ها در زمینه طراحی نما ، معماری و هنر برای دستیابی به آن تا سال 2020 مهم بود. با شروع سال جدید ، نگاهی به آخرین رتبه بندی طراحی جهانی می اندازیم که نشان می دهد کشورهای دارای بیشترین دریافت جایزه و مسابقه A سالانه . این جدول – و همچنین داده ها و بینش های آن – با هدف برجسته کردن نه تنها طراحی خوب بلکه خلاقیت پیشرفته در هر کشور است. به نوبه خود ، فرهنگ طراحی جهانی را ترویج و کمک می کند. با ادامه روند از سال 2019 ، چین با کسب 86 جایزه طراحی پلاتین بار دیگر در رده بندی سال 2020 قرار دارد. 10 مورد برتر نیز دارای همان کشورها هستند اما با سفارشات مختلف. ایالات متحده بار دیگر مقام دوم را به دست آورد و پس از آن ژاپن ، ایتالیا و سپس هونگ کنگ – که در انگلیس در ششمین کشور جهش کرد – تایوان و آلمان در بالای ترکیه حرکت می کنند – که از هفتم به نهم سقوط کرد – و در آخر استرالیا در دهم است. این جدول شامل دو کشور جدید در این لیست است: ماکائو و عراق.

رتبه بندی طراحی جهانی در کشورهای مختلف بر اساس تعداد جوایز پلاتین برنده جایزه و مسابقه طراحی A است. برای تعیین جدول رده بندی ، بعد از آن طلا ، سپس نقره ، برنز و در نهایت آهن قرار می گیرند. بعد از سال 2019 ، این جدول همچنین شامل بخش “بینش کسب و کار طراحی” است که کشورها را بر اساس موفقیت آنها در دسته های خاص و در عین حال متنوع رتبه بندی می کند. این اعضای صنعت را قادر می سازد “نقاط قوت طراحی” مانند درک اینکه کدام کشور برای مبلمان ، معماری ، نورپردازی و سایر کشورها بهترین است را درک کنند. “نقاط ضعف طراحی” برای درک این که یک کشور برای کدام زمینه ها ممکن است کمتر از حد متوسط باشد ؛ و “فرصت های طراحی” که دسته هایی را در طراحی تشخیص می دهد که می توانند برای سود بیشتر بیشتر مورد بررسی قرار گیرند.

و همچنین کشورها ، رتبه بندی طراحی جهانی همچنین برترین خلاقیت ها را رتبه بندی می کند: به صورت جداگانه یا براساس گروه. پلت فرم طبقه بندی ‘طراحی ، طراحان ، هنرمندان و معماران را در صدها زمینه خلاقانه و دسته بندی های طراحی ، از جمله معماری ، طراحی داخلی ، طراحی مبلمان ، طراحی مد ، طراحی گرافیک و طراحی بسته بندی در میان بسیاری از موارد دیگر رتبه بندی می کند. برای کسانی که علاقه مند به کشف طراحان ، هنرمندان و معماران برتر بدون در نظر گرفتن این رشته هستند ، ‘رتبه بندی طراحان overall نمره کلی افراد را براساس تعداد جوایز طراحی در سطح جهانی ارائه می دهد. این در بیش از صد رشته خلاق مانند طراحی محصول ، طراحی گرافیک ، معماری ، طراحی داخلی و موارد دیگر است.

A ’برنده جایزه طراحی در گروه طراحی معماری ، ساختمان و سازه ، 2020

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *