طراحي داخلي ويلا سبك مدرن

طراحي داخلي ويلا سبك مدرن

طراحي داخلي ويلا سبك مدرن

سبك مدرن:

معماری و طراحی مدرن ، از جمله فضای داخلی ، یک چتر گسترده برای سبک های طراحی است که با یک هدف مشترک - جشن مواد ، فن آوری و ترکیب از طریق اصالت ، شفافیت و کارآیی.
با الهام از جنبش هنری مدرنیستی که پیش از آن جریان داشت ، سبک مدرنیستی متولد طلوع قرن بیستم ، رابطه ما را با فضا و زیبایی شناسی دوباره اختراع کرد تا ما را در تماس با آن نزدیک کند. یک ساختمان فراتر از پوسته ای قابل سکونت بود. اکنون دستگاهی برای زندگی در آن بود.
بنابراین فضای داخلی مدرنیست اغلب یک پوشش پیچیده از برنامه نویسی عملکردی ، ترکیبات دقیق و خطوط و هندسه کاملاً واضح است. ماده ذاتی یک فرم ، و همچنین تاکید بر سادگی بصری و عملکردی ، در اینجا بخشی جدایی ناپذیر از زبان طراحی است.


سبك اواسط قرن مدرن :

مدرن Mid-Century سبکی را توصیف می کند که پس از جنگ جهانی دوم شتاب بیشتری به خود گرفت. با بازتاب حرکت باوهاوس و بین الملل ، این بازوی طراحی داخلی مدرنیست با استفاده پررنگ از رنگ ، خطوط واضح و گفتگوی تعاملی با طبیعت و فضای باز از هم جدا می شود.
در اینجا تأکید بر تقویت پیوندهای بین فردی است. به عنوان فضایی فراتر از یک ظرف کاربردی تلقی می شد و به عنوان بوم ایده پردازی های شخصی و اجتماعی ظاهر شد که بشریت را پس از جنگ جهانی دوم سوق می دهد. فضای داخلی برنامه ریزی شده سخاوتمندانه و باز با تأکید بر مناطق مشترک ، مشترک ، رابط های گسترده ای بین خانه و محیط طبیعی آن ، و وضوح بصری و عملکردی جدایی ناپذیر به سبک مدرنیست ، این فضاها را مشخص می کند.
پالت رنگی از سبک مدرن اواسط قرن معمولاً به رنگ نارنجی ، زرد ، سبز و قهوه ای شناور است ، اگرچه انحرافات غیرمعمول نیست.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *