طراحي ويلا سبك انتقالي

اصول طراحی ویلای مدرن

طراحي ويلا سبك انتقالي

سبك انتقالي:

این سبک طراحی داخلی زیبا تلفیقی لذت بخش است و از این طریق ، یک انتقال شگفت آور بین دو گرایش طراحی داخلی با فردیت خاص - سنتی کلاسیک و مدرن معاصر است. به نظر می رسد این دو سبک خیلی دور از یکدیگر باشند ، سبک سنتی تا حدودی "قدیمی" و "سنگین" در نظر گرفته شود ، در حالی که سبک مدرن تا حدودی "غیرشخصی" و "سرد" است. با این حال ، طراحان یک روش هوشمند را کشف کرده اند تا بهترین ها را از این دو "جهان" به دست آورند و آن را به شکل دلپذیری نمایش دهند.
سبک انتقالی دارای وسایل مبلمان جامد با ابعاد بزرگتر و ساختار مقاوم ، با خطوط منحنی و تمرکز بر راحتی ، معمولی برای فضای داخلی سنتی است. فقدان تزئینات زیاد ، خطوط مستقیم چیدمان و محدودیت مشخص تعداد ، گرایش های مینیمالیستی سبک معاصر را جشن می گیرد. نتیجه حیرت انگیز است - ظرافت مجلل با سادگی متوسط.
پالت رنگی سبک انتقالی عمدتا خنثی و تک رنگ است که روی دیوارها ، سقف ها ، کفپوش ها و روکش مبلمان وجود دارد. رنگ ها از طعم عمیق تا قهوهای مایل به زرد یا وانیل گرم است و به عمق و تعادل دنج می افزایند. این زمینه خنثی گزینه های بسیار خوبی را برای معرفی لهجه های رنگی در عناصر کوچکتر ارائه می دهد.

سبك ارت دكو:
جسورانه و پرمخاطره در ترکیب های زیبا با تعادل و خویشتن داری محدود در سبک آرت دکو بیان می شود. این سبک که ریشه در هیجان و جذابیت اروپا و آمریکا پس از جنگ دارد ، در دهه 1920 متولد شد تا زیبایی جدیدی برای زمان جدید ارائه دهد.
این سبک در قلب خود کاوش حسی نظم و تقارن است که خطوط و هندسه مسئولیت طراحی ها و ترکیب ها را بر عهده دارند.
الگوهای زاویه دار ، طرح های لایه ای و منحنی های برجسته نمای زیبایی از زیبایی و زیبایی را در اتصالات کرومی و برنجی براق ، رنگ براق ، چوب لاکی و بسیاری از شیشه های پاشیده و عناصر آینه دار بازتاب می دهد.
فضای داخلی Art Deco نیز با نورپردازی و فضای متمایزی که از طریق لایه بندی فندک های بالا و پایین حاصل می شود ، از هم جدا می شوند.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *