طراحي ويلا سبك كشور

طراحي ويلا سبك كشور

طراحي ويلا سبك كشور

سبك كشور:

دنج هنگام طراحی فضای داخلی به سبک کشور مهم است ، زیرا این فضاها آغوش گرم یک کلبه بی انتها را برمی انگیزد. به همین ترتیب این سبک می تواند ریشه در سنت های مختلفی داشته باشد (به زبان انگلیسی ، فرانسوی ، توسکانی یا اسکاندیناوی) و بنابراین در واژگان ظاهری آن تفاوت قابل توجهی دارد. با این حال هر یک از این پالت ها در عشق و قدردانی خود از ارگانیک و روستایی متحد هستند.
چوب ، سفال و انبوهی از مواد آلی این فضاها را پر می کنند ، که در مقیاس و شخصیتی معمولاً صمیمانه تراشیده شده اند.
رنگ های خاموش گرم و پارچه های طرح دار مانند دیوارهای کف پوش یا استنسیل محبوب هستند. تنوع غنی در سبک Country وجود دارد ، مجموعه ای از عناصر و ویژگی ها برای ایجاد گرما ، روان بودن و تعادل در کنار هم قرار دارند.

سبك ساحلي:
تازه ، آرام و هیجان انگیز همه کاره ، دقیقاً مانند اقیانوس الهام بخش آن ، سبک ساحلی با الهام از ارگانیک به ابعاد جدیدی می رسد. این سبک به جای تزئین فضای داخلی صرف با مواد اقیانوسی ، نقوش و عناصر ، یک گام فراتر می رود و زیبایی زیبایی کاملاً آفتابی و لحنی دریایی ارائه می دهد.
نور طبیعی با نسبت فراوان البته از اهمیت بالاتری برخوردار است ، و با بازی از کنتراست سفید و آبی که این فضای داخلی را از یکدیگر متمایز می کند ، برمی خیزد. آبی ، آبی ، فیروزه ای و این سایه های بی شمار آبی در مواد آلی سبک و آلی زنده می شوند که یادآور تابستان هستند.
البته این فرصت وجود دارد که کاملاً با مضمون منطبق شوید ، از همه چیز ، از صدف های دریایی ، طناب ها ، آیکون های دریایی گرفته تا چوب های دریایی برای حداکثر تأثیر زیبایی.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *