طراحي ويلا سبك پرنعمت

طراحي ويلا سبك پرنعمت

طراحي ويلا سبك پرنعمت

سبك پرنعمت:

بر خلاف نظر رایج ، سبک پرنعمت در مورد بازآفرینی بازار کک در خانه شما نیست. همه چیز قدیمی جذابیت قدیمی ندارد. در عوض این سبک ادای احترام به دهه های 1940 و 50 است ، جایی که پس از جنگ جهانی دوم مردم با یکدیگر مخلوط و مطابقت داشتند و با هر آنچه در دسترس بود کار می کردند تا خانه های خود را دوباره بسازند و فضاهای گرم و دوست داشتنی ایجاد کنند. این زیبایی "مخلوط و مطابقت" است که عمدتا در طول زمان فرسوده و آزمایش شده زنده می شود و فضای داخلی را از هم جدا می کند.
به عنوان یک قانون کلی ، حرکت خطوط در اینجا کلیدی است. این می تواند از طریق تضاد الگوها و نقوش یا از طریق ترکیبی از پروفیل ها و شبح ها به نمایش درآید.
رنگ ها در فضای داخلی به سبک پرنعمت معمولاً در تنهایی سبک و خنثی هستند و رنگ واضح آنها فقط برای ضربه استفاده می شود. در واقع دکوراسیون در نمای داخلی به این استراتژی متکی است تا زیبایی را بالا ببرد و ظرافت تصفیه شده ای را به آن وارد کند.

سبك اسيايي:
احیای اصول اصلی فلسفه سنتی ژاپن ، فضای داخلی به سبک ذن ، دقیقاً مانند نام آنها ، در مورد تعادل ، هماهنگی و ملاحظه است. برخلاف اکثر سبک های دیگر ، فضاهای ذن کمتر به تأثیرگذاری مشغول هستند و بیشتر به دنبال ایجاد سکوت و سکون ، درون و بیرون در روز شما هستند.
هر خط ، فرم و سطح با تفکر و کارایی دقیق قرار می گیرد ، بدون تحمل زواید و لک زدن. پالت مواد عمدتا از نظر ارگانیک ، از چوب و الیاف طبیعی مواد انتخابی هستند. سبک ذن که در مجاورت طبیعت قرار دارد ، با عناصر درگیر می شود و آنها را در طرح ها و زیبایی های خود می بافد. رنگ ها از نظر لحن نرم و طبیعی هستند ، دارای هماهنگی رنگی و تعادل پیوستگی سطوح و فضاها هستند.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *