طراحي و ساخت ساختمان

طراحي و ساخت ساختمان
طراحي و ساخت ساختمان
طراحی و ساخت پایدار ساختمان عملی ایجاد سازه ها و استفاده از فرایندهایی است که از نظر محیط زیست مسئولیت پذیر بوده و از نظر منابع در طول چرخه عمر ساختمان کارایی کافی دارند - از انتخاب سایت تا طراحی ، ساخت ، بهره برداری ، نگهداری ، نوسازی و سرانجام ساختارشکنی.
ساختمان پایدار ملاحظات طراحی کلاسیک ساختمان ، اقتصاد ، سودمندی ، دوام و راحتی را گسترش داده و تکمیل می کند. اصطلاحات دیگر ساختمان پایدار شامل ساختمان سبز ، ساختمان با کارایی بالا یا ساخت و ساز پایدار یا سبز است.
ساختمان ها چگونه بر سلامتی تأثیر می گذارند؟
شیوه های طراحی ، ساخت و بهره برداری از ساختمان در سه سطح بر سلامت عمومی تأثیر می گذارد (اقتباس از بیانیه راهنمای ساخت و ساز مراقبت های بهداشتی سبز کمیته ساختمان سبز ASHE):

سلامت فوری ساکنان ساختمان. سلامتی بیماران ، کارکنان و بازدیدکنندگان تحت تأثیر کیفیت هوای داخلی است که به نوبه خود به طراحی فیزیکی و مکانیکی ساختمان (به عنوان مثال تهویه ، جریان هوا و فشار ، محل زباله ها و سموم) ، انتخاب مصالح ساختمانی بستگی دارد. ، مدیریت آلایندگی ساخت و ساز و عملیات و نگهداری ساختمان. بعلاوه ، مشخص شده است که دسترسی به نور روز بر بهره وری کارکنان و نتایج بیمار تأثیر می گذارد.
 
 
 

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *