طراحي پس زمينه سالن زيبايي

طراحي پس زمينه سالن زيبايي

خصوصیاتی که تصاویر پس زمینه برای آرایشگاه ها و غیره باید ارائه دهند

کاغذ دیواری های طرح دار ، که به معنای ایجاد علامت تجاری برای سالن شما و جذب گروه هدف شما هستند ، نباید فقط از نظر بصری جذاب باشند ، بلکه دارای مشخصات خاصی هستند. برای مثال:
  • مقاومت در برابر آب / قابل شستشو
  • ماندگاری
  • حفاظت در مقابل آتش
بیایید نگاهی دقیق به این نکات داشته باشیم:

 

1. مقاومت در برابر آب و قابلیت شستشو:
آرایشگاه ها ، استودیوهای ناخن یا سالن های زیبایی از مواد شیمیایی و محصولات متنوعی استفاده می کنند که ممکن است بر روی دیوارها آثار و پاشیده شود. نکته دیگر این است که آیا شما با بخار کار می کنید (به خصوص در آرایشگاه ها و موها). کاغذ دیواری هایی که در مناطق مستعد رطوبت و کثیفی استفاده می شوند باید همیشه در برابر آب مقاوم بوده و قابل شستشو باشند.
دسته بندی خصوصیات تمیز کردن برای کاغذ دیواری ها عبارتند از: ضد آب ، مقاوم در برابر شستشو ، بسیار مقاوم در برابر شستشو و ضد اسکرش. در وبلاگ ما تصاویر پس زمینه قابل شستشو – یک راه حل تمیز ، می توانید اطلاعات دقیق در مورد طبقه بندی های مختلف تمیز کردن را پیدا کنید. در هر صورت کاغذ دیواری شما قطعاً باید در برابر آب مقاوم باشد. انتخاب طبقه بندی (مقاوم در برابر شستشو ، بسیار مقاوم در برابر شستشو یا ضد اسکراب) باید بر اساس نوع لکه هایی باشد که ممکن است در اثر پاشیدن ایجاد شود. این همیشه به محصولاتی که در هر محیط خاص استفاده می شود بستگی دارد.
2. ماندگاري
با استفاده از تصاویر پس زمینه زیبا و طراح امروز ، استحکام و دوام آنها بلافاصله مشخص نیست. به نظر می رسد آنها نرم ، لطیف ، مخملی یا دارای درخشش فلزی ظریف هستند و با این وجود تقریباً در برابر خراش ، ضربه و سایر تأثیرات مکانیکی مصون هستند. دوام مسئله کیفیت است و به عوامل مختلفی بستگی دارد. ماده حامل (یا پایه) کاغذ دیواری دوام آن را نشان می دهد. به عنوان مثال ، کاغذ دیواری های غیربافته اغلب دارای یک لایه حامل ساخته شده از سلولز و الیاف نساجی هستند که به نفوذ بخار باز است و بنابراین بسیار با دوام است. اگر ماده حامل کاغذ باشد ، دوام و مقاومت در برابر پارگی کاغذ دیواری به نوع ، مقاومت ، ضخامت ، وزن و ترکیب آن بستگی دارد.
3. حفاظت از آتش
حفاظت از آتش در ساختمانهای عمومی و همچنین در مناطق تجاری با رفت و آمد عمومی یا مشتری موضوعی مهم است ، به عنوان مثال. آرایشگاه ها ، سالن های زیبایی و واحه های سلامتی و همچنین استودیوهای ناخن. بسته به مقامات محلی ، این موارد ممکن است مطابق استاندارد حفاظت از آتش آلمان DIN 4102 B1 برای عناصر / مواد ساختمانی باشد ، که تصاویر پس زمینه بخشی از آنها محسوب می شوند. این نیاز به یک گواهی “بازدارنده شعله” یا “اشتعال کم” دارد. صرفاً اشاره به خصوصیات در این مورد کافی نیست. درعوض ، یک گواهینامه معتبر توسط سازنده باید به صورت کتبی تولید شود اطلاعات بیشتر را می توانید در وبلاگ ما در تصاویر پس زمینه هتل پیدا کنید …
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *