طراحی سیستمانیک کارخانه

طراحی کارخانه
طراحی کارخانه در واقع به چه معناست؟
"سیستماتیک ، به سمت جهت گیری اهداف و برای اهداف تعریف شده و ساختار یافته در روند منسجم برای برنامه ریزی ساختمان های کارخانه". این فرایند با ایده اصلی آغاز می شود و از تمام مراحل برنامه ریزی از جمله ادغام تمام مراحل تولید مورد نظر تا پرتاب واقعی.
ساخت و ساز جدید کاملاً کامل یک کارخانه با تمام موارد ثابت و مسیرهای حمل و نقل ،     توسعه و توسعه یک گیاه موجود ،     یا سازماندهی مجدد ، اگر به عنوان مثال یک سایت کارخانه موجود ، یک تولید کاملاً جدید دیگر کالاها و کالاها برنامه ریزی و اجرا شود.
طراحی کارخانه در صنعت و تدارکات چگونه است؟
وظایف طراح در بسیاری از  طراحی کارخانه مدرن صنعتی از بخش ویژه انجام می شود و تا پروژه های طولانی مدت فرآیند برنامه ریزی محاسبه می شود. مشاغل تخصصی وجود دارد که برای این عملیات از خارج سفارش داده می شود. به ویژه در صنعت ، تولید و تدارکات ، برنامه ریزی داخلی کارخانه لجستیک یک ماده ضروری است. در این برنامه ریزی ، کلیه فرایندهای تولید و مونتاژ ، و همچنین تعمیر و نگهداری و تعمیرات لازم در نظر گرفته می شود.
زمینه دیگر عملیات طراحی کارخانه
طراحی کارخانه یک رول و تمام فاکتورهای مرتبط با فناوری تولیدات صنعتی را بازی می کند. توزیع و ظرفیت کارخانه ، سیستم نوار نقاله و مسیر حمل و نقل ، آن برنامه ریزی تولید واقعی ، اتاق های شخصی و کارگاه ها و اتصال کامل مسیرهای ترافیکی مانند خیابان ها ، راه آهن ، فرودگاه ، ایستگاه های بارگیری مجدد و بندر کانتینر و قایق را حساب کنید. حتی با برنامه ریزی کارخانه می توان دوره را برای هدف یک شی تعیین کرد. بر خلاف بسیاری از پروژه های ساختمانی دیگر ، یک سایت تولید با سرمایه گذاری بالا ، از طریق تقاضای نگهداری و تعمیر زیاد ، اقدامات ایمنی بیشتر و همچنین اغلب طول عمر بیشتر مشخص می شود.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *