طراحی ویلا در کوهستان

طراحی ویلا در کوهستان
طراحی ویلا مدرن ساخته شده در داخل کوه

همیشه به این فکر می کردم که خواب زمستانی در کوهستان چه خواب زمستانی دارد. این ویلا باورنکردنی - درست در حاشیه یک دامنه آلپ ساخته شده - می تواند فقط بلیط باشد! Bjarne Mastenbroek و Christian Mller ، از شرکت های معماری SeARCH و CMA ، در سال 2009 برای ساخت این خانه تعطیلات در نزدیکی چشمه های آبگرم معروف وال در سوئیس همکاری کردند. مقامات منطقه ، با احتیاط عموماً در مورد ساخت و سازهای مدرن ، دریافتند که مفهوم طراحی کاملاً در چشم انداز و بدون ایجاد اختلالات بصری متناسب است ، که عامل اصلی موفقیت ویلا بود.
برای دسترسی به خانه ، بازدید کنندگان باید از طریق یک انبار قدیمی وارد شوند و در امتداد یک تونل زیرزمینی قدم بزنند. پس از ورود ، مقدار زیادی از پنجره ها و همچنین نمای شیشه ای بزرگ نور زیادی وارد می شود. این خانه می تواند تا 10 بزرگسال بخوابد و به دلیل طبیعت موقعیت مکانی ، حریم خصوصی خارق العاده ای را فراهم می کند. و از آنجا که این کوه در یک کوه شیب دار ساخته شده است ، زاویه های رو به بالا مناظر دیدنی از محیط زیبا را تضمین می کنند.
بسته به فصل و روزهایی از هفته که می خواهید بازدید کنید ، می توانید فضا را از 950 تا 3850 اجاره کنید. من قطعاً می توانم خودم را در این خانه دنج به تصویر بکشم و پس از یک روز طولانی اسکی در کنار آتش بغل کنم. 

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *