طراحی ویلا مثلثی

طراحی ویلا مثلثی
ایده های منحصر به فرد طراحی ویلا مثلثی :
طراحی ویلا مثلثی برای افرادی که دارای قطعات کوچک هستند بسیار مناسب است. آنها با توجه به محدودیت فضا و چالش های زیست محیطی طراحی شده اند. معماران با استفاده از فرم و مصالح یک تجربه خیره کننده و متحد را ایجاد کرده اند. این خانه های مثلثی یک مفهوم منحصر به فرد است که به دلیل ضرورت یا تمایل مالکان یا معماران برای طراحی چیزهای غیر عادی تکامل یافته است. ما چند ایده طراحی برای خانه مثلثی جمع آوری کرده ایم که می تواند شما را در طراحی یک خانه مشابه ترغیب کند

خانه ساحلی مثلث ویلیام مورگان
William Morgan’s triangular beach home
ویلیام مورگان ، معمار مشهور ، نقشه های طبقه خانه مثلثی خود را از سال 1972 طراحی كرد. این خانه به عنوان محل اقامت خانواده معمار طراحی شده و شامل سه طبقه است. این مکان به صورت استراتژیک در ساحل قرار گرفته است تا مناظر شگفت انگیزی از ساحل ساحل آتلانتیک در فلوریدا را ارائه دهد. خانه با شکوه 1800 فوت است و با اتصال دو توده مثلثی پشت به پشت ساخته می شود. یک طرف رو به ساحل است و طرف دیگر به ساحل منتهی می شود. نقشه های خانه به شکل مثلث منجر به یک نقشه طبقه باز بزرگ در داخل خانه می شود. صفحات چوبی سدر زیبا خانه را پوشانده اند ، با سقف های مایل کج ، درها و پنجره های بسیار زیاد منجر به چهار تراس در فضای باز می شوند.
طراحی ویلا مثلثی مانند این خانه زیبا در اسکندریه ، ویرجینیا بسیار نادر است. این خانه متعلق به دو طراح گرافیک است که یک خانه فوق مدرن را در یک زمین کوچک می خواهند. دارای نقشه طبقه باز ، با آشپزخانه و غذاخوری در طبقه همکف. اتاق خواب اصلی ، اتاق خواب مهمان و فضای کار در طبقه اول واقع شده اند. کل خانه دارای عناصر هنری است ، فضا را زیبا و جالب کرده است. نورگیرهای بزرگ نور را روشن می کنند و خانه را روشن و شاد می کنند.


دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *