نماي ساختمان چيست

نما ساختمان چيست
نمای ساختمان چیست ؟
نما به یک طرف ، معمولاً جلوی یک ساختمان اشاره دارد. این قطعه ای جدایی ناپذیر در طراحی کلی ساختمان است. این فرصت را برای ایجاد شخصیت و شخصیت در یک ساختمان فراهم می کند. نماها می توانند در اشکال و اندازه های مختلف باشند و این واقعاً فرصتی برای معمار است که با جان بخشیدن به یک ساختمان استعداد خود را به نمایش بگذارد.
اگرچه یک نما اغلب با ساختمانهای قدیمی و ساختمانهای معتبر در ارتباط است ، اما هر ساختمانی می تواند نمای قابل تشخیص ایجاد کند. بسیاری از ساختمانها و ساختمانهای ذکر شده در مناطق حفاظتی ممکن است محدودیت هایی در تغییر نمای خود داشته باشند. این اهمیت آنها را نه تنها به ساختمان بلکه برای جوامع محلی و محیط نشان می دهد.
دیوار پرده نوعی نما است که هیچ تأثیر ساختاری ندارد. این یک ساختار جداگانه متصل به ساختمان است. این امر به ویژه در معماری مدرن معمول است که معمار به سادگی از طرحی استفاده می کند اما آن را در ساختار سازه ساختمان قرار نمی دهد.
در اینجا در مهرازبنا ، ما علاقه مند هستیم نشان دهیم که چگونه معماری و ساختمانهای مدرن می توانند از نمای ساختمان برای بهبود طراحی ساختمان استفاده کنند. یک طراحی ساده و در عین حال زیبا می تواند به طور ناگهانی شخصیت یک ساختمان و نحوه درک آن را تغییر دهد. این قدرت طراحی عالی است و این چیزی است که ما بی وقفه در ایجاد آن کار می کنیم.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *