نمای بیرونی مناسب

طراحی نما بیرونی مناسب برای ساختمان تجاری خود را انتخاب کنید

ساختمانهای تجاری مانند خانه ای هستند که همه در آن اشتراك دارند. چه یک ساختمان آپارتمانی باشد ، چه کتابخانه عمومی و چه تجارت ، نمای بیرونی یک ساختمان تجاری به تعریف جامعه اطراف آن کمک می کند. می خواهید نمای خارجی ساختمان تجاری شما چه بگوید؟ 
هدف ساختمان را در نظر بگیرید ، اما سازه های اطراف آن را نیز در نظر بگیرید. آیا می خواهید ساختمان شما به طور یکپارچه با محیط اطراف خود مخلوط شود یا برجسته و مورد توجه قرار گیرد؟ برای تصمیم گیری در مورد چگونگی طراحی نما ساختمان خود ، باید گزینه های مختلف مصالح ساختمانی خارجی را در نظر بگیرید. بتن ، چوب ، فلز ، سنگ تراشی ، سایدینگ و گچ گزینه های پرطرفداری برای مشاغل است که هرکدام مزایای منحصر به فرد خود را ارائه می دهند.
چوب :
چوب نمای زیبایی را ایجاد می کند ، اما مانند همه زیبایی ها ، با گذشت زمان محو می شود. نگهداری مناسب ، از جمله شستشوی برق ، لکه گیری ، آب بندی و رنگ آمیزی ، می تواند به افزایش عمر آن کمک کند. چوب گران تر است و به کار بیشتری احتیاج دارد ، اما اگر به درستی انجام شود ، نمای زیبایی به شما ارائه می شود.
سایدینگ :
سایدینگ در ساختمانهای مسکونی معمول است ، همچنین برای ساختمانهای تجاری نیز گزینه است. وینیل محبوب است - با نگهداری کم ، کم هزینه و دارای تنوع بی پایان در رنگ است. سایدینگ آلومینیوم و الیاف سیمان گزینه های دیگری هستند ، گزینه دوم گرانترین ، بلکه با دوام ترین گزینه است.
گچ بری:
 گچ ماده مقاوم ، اقتصادی مقاوم در برابر آب و هوا و ضربه است. در به حداقل رساندن صدای خیابان خوب است و از ماندگاری کمی نیز برخوردار است یکی از مهمترین نکات قابل توجه برای گچ استفاده از آن در سبک ها و رنگ های بی پایان است.
آجر:
 آجر جذابیت زیبایی دارد و جلوه ای بی انتها به ساختمان شما می بخشد و در عین حال به بافت زیبایی کمک می کند. این قوی است و تقریباً به هیچگونه نگهداری نیاز ندارد. از آنجا که کاملاً لوازم آرایشی است ، لازم نیست که از نظر ساختاری مناسب باشید ، زیرا تحمل بار ندارد. "قرمز آجری" یک رنگ معمول است ، اما به یاد داشته باشید که این بلوک های ساختمانی در طیف گسترده ای از رنگ ها ، از جمله سفید ، خاکستری و سایه های قهوه ای موجود است.
فلز:
 ورق های فلزی نمای بیرونی ماندگاری هستند ، استحکام را فراهم می کنند و به نگهداری کمی نیاز دارند. آنها مقاوم در برابر آتش هستند ، موریانه ها هرگز مشکلی ایجاد نمی کنند و هرچه ضخامت بیشتری داشته باشد ، احتمال فرورفتگی آن کمتر است و سر و صدای کمتری برای سرنشینان ایجاد می شود. نمای بیرونی فلزی امروزه دیگر محدود به پارک های صنعتی یا گاراژها نیست - معمار یا سازنده شما می تواند پایان های واقعا خیره کننده ای را به شما نشان دهد. نمای بیرونی فلزات می تواند نمونه بارز مقاومت در برابر زیبایی باشد.
بتن:
 بتن با دوام ترین پوشش خارجی است ، در برابر آب و هوا و آتش مقاومت می کند ، محیطی تقریباً ضد صدا فراهم می کند و به طور موثری از مواد موذی جلوگیری می کند. ساختن پایان کار بتن با محیط اطراف آن آسان است ، اما اگر مورد زیبایی را در ذهن دارید ، از یک معمار یا پیمانکار استفاده کنید که می داند چگونه بتن را جذاب جلوه دهد. 

طراحان  مهرازبنا در زمینه بازسازی پروژه های چند خانواده ، مسکن سالمندان و تجاری تخصص دارند. چشم ما برای جزئیات ، اشتیاق به تعالی و کارکنان باتجربه شما را برای ماندگاری به ارمغان می آورد. پرسنل بسیار واجد شرایط ما قادر به کمک در هر جنبه از روند نوسازی هستند. ما بر روی نیاز مشتریان تمرکز می کنیم تا اطمینان حاصل کنیم که پروژه شما به موقع ، هر بار در بودجه شما به پایان رسیده است. ما بخشی از ذهن را تحویل می دهیم.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *