هزینه ساخت کارخانه

برای ساخت کارخانه در مرحله اول باید اقدام به تهیه زمین با توجه به نوع فعالیت در یکی از شهرکهای صنعتی کنید. با توجه به امکانات شهرکهای صنعتی و توسعه یافتگی آن یا نزدیکی به مراکز اصلی صنعتی در کشور قیمت زمین در شهرک های صنعتی متفاوت می باشد و گاهی قیمت زیاد زمین حتی بخش زیادی از ساخت کارخانه را به خود اختصاص میدهد.

برای دیدن نمونه کارهای طراحی کارخانه توسط تیم مهراز بنا کلیک کنید

با توجه به استعلامات انجام شده و افزایش زیاد قیمت زمین در برخی از شهرکهای صنعتی گاهی کارفرمایان را به فکر ایجاد و ساخت سالنهای ۲ یا حتی ۳ طبقه در طراحی و ساخت کارخانه میکند که در این صورت باید محاسباتی انجام گیرد و هزینه ساخت کارخانه در طبقات یا خرید زمین و توسعه کارخانه در زمین را با یکدیگر مقایسه کرد.

طراحی کارخانه توسط تیمی مجرب میتواند هزینه های ساخت در طبقات یا گسترش کارخانه روی زمین را با هم مقایسه کند و مشاوره لازم را برای توسعه آن در آینده در اختیار کارفرما قرار دهد.

آیتم بعدی برای برآورد ساخت کارخانه، هزینه سفارش و ساخت سالنهای تولید و ساختمانهای اداری می باشد که میزان دهانه سولها، نوع سازه و تعداد طبقات سالنها تاثیر مستقیم در ایجاد هزینه های ساخت سوله میگذارد

جهت مشاوره برای برآورد هزینه های ساخت کارخانه با مشاورین ما در ارتباط باشید

آیتم نهایی خرید و تجهیز خط تولید و تهیه نقشه های تکنولوژی می باشد که گاهی با توجه به نوع فعالیت خرید و راه اندازی خطوط تولید گاهی بسیار بیشتر از خرید زمین و ساخت ابنیه برای کارخانه می باشد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *