بازسازی خانه توسط خود

تفاوت بازسازی با نوسازی در چیست
تعیین کنید که چه چیزی را می توانید خودتان بازسازی کنید - و برای چه چیزی به یک پیمانکار نیاز دارید:
اکثر مردم به سختی می توانند یک باره کل خانه خود را بازسازی کنند. آنها همچنین می خواهند تا آنجا که ممکن است پس انداز کنند. اگر به نظر شما می رسد ، ابتدا تصمیم بگیرید که کدام قسمت از بازسازی را می توانید خودتان انجام دهید و کدام یک از پیمانکاران را برای انجام آنها نیاز دارید. کارهایی مانند رنگ آمیزی ، نصب تخته ، تخریب در مقیاس کوچک (مانند پیشخوان یا مجموعه کابینت) یا حتی نصب کفپوش توسط آماتورها انجام می شود. اما نصب درب یا پنجره و پروژه های تخریب بزرگ ممکن است دشوارتر باشد. و اگر نمی دانید مسئله ای است که ممکن است بخواهید با آن کنار بیایید ، در YouTube پرش کنید و فقط چند فیلم از افرادی را ببینید که افرادی که فکر شما را می کنند انجام می دهند. شاید تعجب کنید که چقدر شهامت می تواند به شما بدهد.

دو گزینه دیگر:
اگر پول کافی دارید ، می توانید پیمانکارانی را برای انجام بازسازی منزل خود استخدام کنید. اگر وقت ندارید خودتان پروژه را انجام دهید ، این عالی کار می کند.
آخرین گزینه این است که کل بازسازی خانه را کاملاً توسط خودتان انجام دهید. اگر وقت داشته باشید و مایل باشید چیزهای جدیدی یاد بگیرید این امکان وجود دارد. YouTube منبع خوبی برای صدها روش DIY برای نوسازی حمام ، اتاق خواب ، تخریب دیوار ، نصب میزهای پیشخوان و موارد دیگر است. همچنین می توانید از دوستان و خانواده خود سوال کنید. برخی از آنها ممکن است بازسازی خود را تکمیل کرده باشند و می توانند نکات ارزشمندی برای شما داشته باشند!

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *