بازسازی ساختمان مدارس

بازسازی ساختمان مدارس
بحث در مورد بازسازی ساختمان مدارس ممکن است به دلیل تغییرات برنامه ، از کار افتادن سیستم های ساختمانی مانند سقف یا سیستم تهویه مطبوع یا نقص ایمنی و بهداشت ایجاد شود. این مقاله به شما کمک می کند تا تصمیم بگیرند که آیا بازسازی ساختمان مدارس باعث افزایش بهره وری ساختمان و تأثیر مثبت جامعه مدرسه می شود.

موارد بازسازی:
1-عواملی را توضیح دهید که هنگام تصمیم گیری در مورد بازسازی یا عدم بازسازی ساختمان مدرسه در نظر گرفته شود.
2-مزایای متعدد نوسازی مدارس را شناسایی کنید.
3-بفهمید که چگونه می توان نگرانی های امنیتی را هنگام بازسازی مدارس برطرف کرد.
4-در هنگام بازسازی مدرسه ، به منابعی که دیدگاه های مختلف را نشان می دهند دسترسی پیدا کنید.

تصمیم به بازسازی یک تصمیم پیچیده است:
تصمیم برای بازسازی ساختمان مدارس موجود ممکن است دشوار باشد . ذینفعان ، مانند والدین ، ​​معلمان ، مدیران ، دانش آموزان ، همسایگان ، مشاغل منطقه ای و دولت های محلی و منطقه ای ممکن است نظرات مختلفی در مورد نوسازی مدارس داشته باشند. به عنوان مثال ، یک ذینفع ممکن است فکر کند که با بازسازی یک ساختمان مدرسه واقع در خیابان اصلی ، مرکز شهر رونق خواهد گرفت ، در حالی که ذینفع دیگری خواهان یک مدرسه جدید واقع در نزدیکی یک زیرمجموعه جدید مسکن است. هنگام بازسازی تأسیسات موجود در مدرسه ، باید به چندین مسئله توجه شود. در نظر گرفتن بودجه ، ترافیک ، امنیت ، ایمنی در زندگی ، استفاده از فضا ، فناوری و ویژگیهای فعلی امکانات با ارزش همه مهم هستند. محتوای زیر هر یک از این نگرانی ها را گسترش می دهد.

عوامل نوسازی را باید در نظر گرفت:

عامل 1: بودجه
سوالاتی که در مورد بودجه برای ذینفعان ایجاد می شود عبارتند از:
1) آیا ایالت برخی از هزینه ها را تأمین خواهد کرد یا مقامات محلی آموزش و پرورش متولی تأمین هزینه کل نوسازی خواهند بود؟
2) آیا کمک مالی وجود دارد؟

عامل 2: ملاحظات ساختاری
آیا می توان وضعیت ساختمان موجود و سیستم های آن را بهبود بخشید تا سال های بیشتری از خدمات را ارائه دهد؟

عامل 3: نقش یک ساختمان در جامعه
آیا ساختمان بیش از یک کارکرد آموزشی در جامعه خدمت می کند؟
اگر ساختمان می تواند بیش از یک عملکرد را ارائه دهد ، فضاهای مشترک را در نظر بگیرید. مدارس می توانند با تقسیم فضاها با کتابخانه ها ، تئاترها ، زمین های ورزشی ، استخرها و پارک ها با نهادهای شهرداری در هزینه های نوسازی (و بهره برداری) صرفه جویی کنند. برای ایجاد شرایط و ضوابط استفاده مشترک ، باید یک توافق نامه رسمی بین نهادهای عامل ، غالباً یک مدرسه ، یک شهر یا شهرستان منعقد شود 

عامل 4: ایمنی سرنشینان
برای درک تهدیدات و خطرات احتمالی ساختمان مدرسه چه دانش از ارزیابی سایت به دست آمده است؟
نوسازی فرصتی برای فراهم آوردن محیط های یادگیری امن تر است. به عنوان مثال ، مدرسه Emerson در دنور ، کلرادو تغییر یافت تا امنیت محیط افزایش یابد. این تجهیزات ایمنی به بدرستی بازدیدکنندگان از ورودی ساختمان کمک می کند و از فناوری جدیدی برای محافظت از دانشجویان ، کارمندان ، بازدید کنندگان ، تجهیزات و داده ها استفاده می کند. به عنوان بخشی از فرآیند ارزیابی اولیه ساختمان ، مشخص کرد که چه مواردی باید محافظت شود ، تهدیدات احتمالی و آسیب پذیری ها. متخصصان طراحی با استفاده از مطالعه امکان سنجی دو روش برای افزودن اقدامات امنیتی اضافی توصیه کردند. اقدامات امنیتی می تواند سازه ای باشد ، به معنی مواردی که بر اجزای سازنده باربر تأثیر می گذارند یا غیر سازه ای هستند. طبق انستیتوی ملی علوم ساختمان  انتخاب اقدامات به "الزامات امنیتی ، سطح قابل قبول ریسک ، مقرون به صرفه بودن اقدامات پیشنهادی برای بهره وری کل طراحی ، ارزیابی هزینه چرخه زندگی و تأثیر آنها بستگی دارد. 






دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *