خانه ای با نما شیشه ای

خانه ای با نما شیشه ای

خانه ای با نما شیشه ای و باغ عمودی در بالکن

معماری مدرن بارها و بارها ما را غافلگیر کرده و مجذوب خود می کند. این خانه با جلو شیشه ای و یک باغ عمودی در بالکن ایده ای موثر دارد ، اگرچه یک ساختمان مدرن و راحت می تواند با فضای کم فضای زمین رخ دهد
Ryue Nishizawa معمار ژاپنی اخیراً آخرین پروژه خود ، خانه و باغ را کامل خواند. یک خانه مدرن با نمای شیشه ای در پایتخت ژاپن توکیو. این ساختمان در یک منطقه بسیار محدود ساخته شده است. چالش خاص ، میدان باریکی بود که بین دو خانه تپه ای واقع شده بود. این معمار با ایجاد یک فضای گرم با فضای کافی و نور خورشید ، ضمن اطمینان از حفظ حریم خصوصی برای ساکنان ، روبرو بود.
مشکل به روشی خلاقانه حل شد. از چندین صفحه بتونی تشکیل شده است که توسط سازه ای فلزی به یکدیگر متصل می شوند. کنار خانه با جلو شیشه ای مشرف به خیابان شیشه های زیادی داشت ، به طوری که نور خورشید به اندازه کافی وارد می شود. یک راه پله مارپیچ چهار طبقه را به هم متصل می کند. برجسته مطلق باغ عمودی است – یک بالکن در هر طبقه ارائه شده است. گیاهان همیشه سبز در گلدان هایی که برای آنها حریم خصوصی دارید. در شب می توانید پرده های پلاستیکی سفید را نیز بکشید. بنابراین فضای خصوصی صاحب خانه همیشه محافظت می شود. در داخل دیوارها و کف سفید رنگ آمیزی شده بود. دکور بسیار اقتصادی است – اتاق خواب اصلی دارای یک تخت خواب به سبک ژاپنی ، یک آویز فلزی است. در اتاق نشیمن دو صندلی و یک میز کوچک قرار دارد. حتی یک شرکت در بالکن راه اندازی شده است – در آنجا می توانید در هوای تازه کار کنید.
 
 
 

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *