طراحي ويلا سبك بوهميايي

طراحي ويلا سبك بوهميايي

طراحي ويلا سبك بوهميايي

سبك بوهميايي:

سبک بوهمیایی با افراد آزاد اندیشی و روحیه آزاد همراه است که فلسفه غیر متعارف شخصی خود را در مورد زندگی بدون محدودیت توسط هیچ هنجارهای جامعه معاصر بیان می کنند. شخصیت برجسته آنها در فضای داخلی خانه هایشان نیز نشان داده می شود.
این فضای داخلی بسیار منحصر به فرد ، پرشور و زنده باعث ایجاد یک سبک طراحی بسیار خاص شده است که به "boho" یا "boho-chic" معروف است ، سبکی که محبوبیت زیادی پیدا کرده و مورد استقبال بسیاری قرار گرفته است.
La Vie Bohème آزادی کامل و فردیت قوی را در بیان سلیقه های شخصی فراهم می کند. و دقیقاً همانطور که این موارد بسیار متفاوت هستند ، فضای داخلی به سبک boho با "مش مش" منحصر به فرد و شگفت آور از اقلام ، لوازم جانبی و رنگ مشخص می شود که ، در نگاه اول ، هیچ انسجامی از نظر ویژگی های طراحی یا پالت های رنگی ندارند.
فضا هم از نظر تعداد آیتم و هم از نظر اشکال و فرم شلوغ است. مبلمان ترکیبی جذاب از وسایل قدیمی ، حتی آب و هوایی و مدرن تر است. پارچه ها و لوازم جانبی با تن ، چاپ و الگوهای پر زرق و برق می ترکند و محیطی شاد از سبک زندگی آزاد را ایجاد می کنند.

سبك گرمسيري:
فضای داخلی به سبک گرمسیری همه چیز در مورد رمانتیک های سواحل بی پایان ، جنگل های سرسبز و رنگ های پر جنب و جوش سرزمین های عجیب و غریب است که آرزو داریم. این سبک طراحی داخلی با الهام از طبیعت ، از ویژگی های فراوان مواد طبیعی و پالت های رنگی است که برای زیبایی درخشش خود را برای مناطق استوایی مشخص می کند.
در سطوح بزرگتر ، سبزه های سرسبز و سایه های فیروزه ای و آبی وجود دارد و زمینه هایی را برای انبوهی از رنگ های پر جنب و جوش ایجاد می کند ، مانند صورتی ، بنفش و نارنجی که روی انواع مختلف تزئینی و منسوجات داخلی به نمایش درآمده است. چاپهای عجیب و غریب میوه های گرمسیری و برگ خرما بر تزئینات دیواری غالب است.
وسایل اصلی مبلمان از طرح ساده ای ساخته شده اند و از چوب ساخته شده اند ، زیرا این مواد در یک خانه گرمسیری اولیه است. درها ، میزها ، تخت ها ، صندلی ها ، کابینت ها و وسایل ذخیره سازی دارای ساج سلطنتی ، بامبو یا چوب خیزران دنج ، حصیری ظریف یا چوب ماهون باشکوه است.

نماد «مورد تأیید انجمن»








دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *