طراحي ويلا شيبي

طراحي ويلا شيبي

طراحي ويلا شيبي

سبك شيبي:

سبک شیبی Shabby که در دهه 1980 بوجود آمد ، زیبایی شناسی سنتی بریتانیا را تفسیر کرد و جملات بصری نرم و زنانه ایجاد کرد.
این سبک در فضاهای کاملاً سبک و مطبوع کشیده شده و تعادل متمایزی را بین ظاهر فرسوده یک کلبه انگلیسی و سلیقه های ظریف تأثیرات کلاسیک ایجاد می کند. نتیجه این کار یک شور کاملاً عاشقانه با گرایش به چیزهای ریز زندگی است.
پارچه های نرم و نخی فرانسوی در نقوش سیال کشیده شده اند که پاستیل ها را به کمال می رساند زمان فرسوده به عنوان مجموعه ای از عناصر و ویژگی های پرنعمت که فضا را زنده می کنند ، جشن گرفته می شود. حتی به مبلمان جدید ظاهری مضطرب داده می شود تا جلوه ، احساس و لحن داخلی را نرمتر کند.

سبك القاتي:
تعجب آور ، غیر منتظره و نترس از قانون شکنی ، سبک سبک التقاطی فردیت و آزادی را مشخص می کند. این سبک بدون داشتن هیچ راهنما و هدفی برای جعبه کردن ، آزادانه از دیگران قرض می گیرد و طیف وسیعی از ایده ها و الهامات را متناسب با فضا و هدف موجود هماهنگ می کند.
در سبک اصلی این سبک طراحی ، تنوع و لایه بندی زیادی وجود دارد که ماهرانه از اینها برای ایجاد یک ریتم کلی استفاده می کنید که فضای داخلی را متحرک می کند و آن را از طاقت فرسا بودن نجات می دهد.
سبک التقاطی برای ایجاد هرج و مرجی که در آن ساکن است ، به حساسیت های اصلی طراحی متکی است و از طریق رنگ ، ترکیب ، تعادل و ماده ، هماهنگی ایجاد می کند.
پارچه و بافت به طور خاص در ایجاد تغییرات و لایه ها به فضا و زیبایی شناسی نقش برجسته ای دارند ، بدون آنکه سیالیت و انسجام آن به خطر بیفتد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *