مزایای نمای کامپوزیت

مزایای پیش ثابت سازی صفحات نمای باران و صفحه های کامپوزیت چیست؟

نمای باران یک پوست بیرونی و غیر تزئینی از ساختمان است که از ساختار داخلی در برابر باد و باران محافظت می کند. پانل های روکش ضد باران از طیف گسترده ای از مواد از جمله آلومینیوم ، فولاد ، روی و مس به همراه شیشه و سرامیک ساخته شده اند. این یک حفره تهویه شده عقب بین نمای بیرونی باران و ساختار داخلی است که گردش مداوم هوا را تسهیل می کند. این هوا در قاعده نما وارد می شود ، پشت تابلو روکش خارجی حرکت می کند و از بالا دفع می شود و هرگونه رطوبت را که با آن به اتصالات بین صفحات نمای خارجی نفوذ می کند ، می گیرد و از رسیدن آن به ساختار داخلی جلوگیری می کند.

اگرچه این نمای صفحه باران مزایای عملکردی را برای ساختمان فراهم می کند – به طور خاص ساختار داخلی را خشک نگه می دارد – پوست بیرونی مستقیماً به عملکرد حرارتی ساختمان کمک نمی کند.

این یکی از دلایلی است که تعداد بیشتری از مشخص کننده ها ترجیح می دهند مزایای نمای باران (جذابیت زیبایی و حفره تهویه عقب) را با مزایای صفحات کامپوزیت ترکیب کنند. این شامل عملکرد حرارتی عالی و همچنین سبک و قوی بودن است.

پانل نمای کامپوزیت چیست؟

وقتی از بیرون ساختمان پانل کامپوزیت و پانل روکش صفحه باران دیده می شود ، قابل تشخیص نیست. با این حال ، یک پانل کامپوزیت دارای عایق بندی است که بین دو پوسته فلزی یا کاست قرار گرفته و یک سیستم دیواری سبک و کارآمد را ایجاد می کند. پانل های کامپوزیت معمولاً بین خلال های ساخته شده سرد یا ریل های جانبی قرار دارند که به نوبه خود بین اعضای اولیه قاب قرار دارند. پانل های کامپوزیت از نظر زیبایی انتخاب کمتری دارند و این یکی از دلایل استفاده از آنها به عنوان یک سیستم پشتیبانی از پانل های نمای باران (که در طیف گسترده ای از مواد و سطوح موجود است) استفاده می شود.

ما برای چندین سال با طیف وسیعی از تامین کنندگان پانل کامپوزیت ، از جمله Paroc ، Kingspan و Eurobond ، که در آن پانل های روکش نمای ما به پانل های کامپوزیت ثابت شده است ، همکاری می کنیم و نیاز به سیستم سیمان ، عایق و سیستم فریم SFS را برطرف می کنیم. همانطور که انتظار دارید در برخی از برنامه ها سرعت نصب در محل را افزایش داده و باعث صرفه جویی در مصرف مواد می شود.

این مقاومت نوار کاست استیل است که صفحه کامپوزیت را تشکیل می دهد ، که به شما امکان می دهد سیستم صفحه باران از سطح صفحات کامپوزیت پشتیبانی شود. این سیستم های صفحه کامپوزیت اجازه می دهد قبل از اتصال سیستم صفحه باران ، یک کلاه / فریم فرعی فوقانی ثانویه نصب شود که باید مطابق با دستورالعمل های سازنده کامپوزیت و بارهای وزن محاسبه شده نصب شود.

ما در تعدادی از پروژه ها پانل های نمای باران ثابت خود را به پانل های کامپوزیت ، کاملاً مطابق با مقررات فعلی ساختمان و آتش سوزی و دستیابی به هوای هوای قسمت L2 ، تأمین کرده ایم. این شامل مرکز امپریال وست ، مرکز تحقیقات علوم مولکولی در کالج امپریال در لندن است که توسط Aukett Swanke طراحی شده است. در کنار این ، ما Fort Kinnaird ، یک پارک خرده فروشی بزرگ واقع در جنوب شرقی ادینبورگ را تهیه کردیم که شامل پیش نصب تابلوهای روکش TECU Brass Patination (Artisan) ما به یک صفحه کامپوزیت عایق شده بود.

راهنمایی در مورد تعیین صفحات روکش دار نمای کامپوزیت

هنگام تعیین پانل های نمای باران که بر روی پانل های کامپوزیت یا ساندویچ ثابت شده اند ، چند مرحله ساده وجود دارد که باید دنبال کنید. در مرحله اول ، لازم به ذکر است که امکان نصب صفحه پانل باران در همان جهت دهانه پانل های کامپوزیت وجود دارد ، اگرچه تراز کردن آنها در جهت مخالف نیز امکان پذیر است. این بدان معناست که شما هنوز هم انعطاف پذیری کامل در طراحی نما را حفظ می کنید.

فشار باد و بارهای مکش باعث اختلاف فشار هوا بین سطح خارجی و داخلی روکش و بین سطوح خارجی و داخلی ساندویچ پانل می شود. بدین ترتیب این موارد باید در نظر گرفته شوند و یک مهندس قادر خواهد بود فشارهای دینامیکی باد را مطابق با EN 1991-1-4 محاسبه کند. سپس می توان از اینها برای محاسبه سرعت باد موثر و فشار دینامیکی باد روی پاکت ساختمان استفاده کرد. سپس می توان فاصله قاب پشتیبانی کننده نما را با مراجعه به نیروهای باد روی سازه تعیین کرد

اگرچه هم پانل های کامپوزیت و هم پانل های روکش نما محکم و سفت و محکم هستند ، اما باعث می شود در برابر بارهای ناشی از فشار مثبت و منفی باد روی سطوح مقاومت کنند ، به این معنی که ممکن است به ریل های ثانویه نیاز باشد. این اطمینان حاصل می کند که یک بار توزیع شده یکنواخت (UDL) در صفحه پانل اندازه گیری شده در کیلوگرم در متر مکعب باشد. در مواردی که بار باد زیاد شده یا دهانه های بسیار بزرگی مشخص شده باشد ، باید توجه ویژه ای شود. محاسبه UDL باید بر اساس یک پروژه خاص توسط تولید کننده پانل کامپوزیت مربوطه و دستورالعمل های نصب استاندارد آنها انجام شود.

از دیگر عواملی که باید در نظر گرفته شود اطمینان از عدم وجود هیچگونه تثبیت کننده ای در فاصله 100 میلی متر از لبه های نما و صفحه کامپوزیت است. باید در طول هر تکیه گاه ثانویه ، در مراکز 300 تا 500 میلی متر ، ثابت سازی های مداوم وجود داشته باشد. فاصله بین صفحه داخلی کامپوزیت و نمای بیرونی باران به طور معمول تا 300 میلی متر است ، اگرچه این موضوع منوط به بررسی و بارگیری خاص سیستم سیستم پانل در حال نصب است.

ترکیب مزایای صفحات نمای صفحه باران خارجی با صفحات کامپوزیت یک روش عالی برای دستیابی به ساخت کم کربن در حالی که حداکثر اندازه گیری متراژ مربع داخلی – یکی از بهترین روش های بهینه سازی درآمد اجاره یا سرمایه گذاری است. این امر آن را به یک راه حل ایده آل برای خرده فروشی ، ساختمانهای اداری و سایر ساختمانها تبدیل می کند. Proteus قادر به تأمین همه موارد مورد نیاز برای تکمیل این ساختارهای کارآمد از جمله صفحات نمای باران ، تختخواب ، آشپزخانه ، سایبان و تقلب است. ما همچنین می توانیم به شما کمک کنیم یک راه حل نصب مناسب با یکی از تولیدکنندگان کامپوزیت مانند Paroc ، Kingspan و Eurobond کار کنید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *