نکاتی در مورد طراحی ویلا 2

نکات و ویژگی های طراحی ویلا مدرن حیاتی برای تأمل:

1. طراحی
خانه های مدرن طراحی خود را بر اساس عملکرد بنا می کنند. این طراحی بر روی مینیمالیسم و ​​فناوری متمرکز است. استفاده از فناوری مدرن در عملکرد مناطق مختلف خانه گنجانده شده است. این نوع خانه ها شامل استفاده از ظاهر بتن ، فولاد و شیشه کلیشه ای است. زمان هایی وجود دارد که لمس خانه های قدیمی تاریخی را دارد و با ظرافت از شیشه استفاده می کند. همچنین می توانید مشاهده کنید که خانه های مدرن معمولاً ظاهری صاف و روان دارند.

2. عملکرد.
در طراحی ویلا مدرن ، عملکرد مهمترین چیزی است که باید مورد توجه قرار گیرد. قبل از اینکه بلافاصله در ایجاد یک طراحی عالی که واقعا به درد شما نمی خورد پرش کنید ، ابتدا به آنچه واقعاً نیاز دارید فکر کنید. خانه شما تنها در صورت موفقیت طراحی می شود که همه چیز مطابق سبک زندگی ، حرفه و سلیقه شما بتواند به خوبی کار کند. همه چیز باید تا حد ممکن عملکردی باشد. این بهترین راه برای ساختن خانه ، خانه شما است.

3. رنگها.
در طراحی مدرن خانه ، رنگ های استفاده شده از رنگ های خنثی با لهجه های پررنگ و روشن تشکیل شده است. در تزئینات مدرن معمولاً از رنگ پاستل استفاده نمی شود با این حال ، شما هنوز هم می توانید هر رنگی را که می خواهید انتخاب کنید ، فقط باید اطمینان حاصل کنید که آنها مکمل یکدیگر هستند و تعادل خوبی دارند. پالت مدرن یا مدرن رنگ عمدتا از مواد خنثی تشکیل شده و با رنگ روشن و پررنگ برجسته شده است. می توانید هر رنگی را که دوست دارید انتخاب کنید ، اما باید مراقب باشید که مکمل و متعادل باشند. پالت های رنگی مدرن شامل قرمز گیلاس ، سیاه ، سفید و نقره ای است. نارنجی ، کرم و قهوه ای ؛ موکا قهوه ای و عاج؛ آبی کبالت ، تخته سنگ ، سفید و زغال چوب؛ زرد روشن ، سفید و خاکستری ؛ آهک سبز ، کبالت آبی و سفید ؛ و خیلی های دیگر.

4. چراغ ها.
در طراحی مدرن از نورپردازی خوبی استفاده شده است. بیشتر ساختارهای آنها ظاهری سبک و تقریباً شفاف دارد. استفاده از چراغ های پین ، چراغ های بالا ، چراغ های دیواری ، نورافکن ها ، چراغ های کم نور و سایر موارد در طراحی مدرن معمول است.

5. بافت ها و الگوها.
اگر می خواهید از بافت و الگوها استفاده کنید ، کسانی که دارای خطوط تمیز هستند را انتخاب کنید. موارد ایده آل مواد جامد ، راه راه ، الگوهای هندسی و چکیده مقاله است. همچنین می توانید از روی چاپ های حیوانی به صورت ظریف روی فرش و سایر لوازم تزئینی استفاده کنید. از رول و بند استفاده نکنید زیرا با طراحی مدرن تکمیل نمی شود.

6. ویندوز.
طرح های مختلف پنجره ای وجود دارد که همیشه با طراحی بیرونی خانه تکمیل می شوند. در اکثر خانه های مدرن از شیشه های پنجره با قاب آلومینیومی استفاده می شود اما در برخی دیگر از خلاقیت نیز از چوب استفاده می شود. حتی می توانید برخی قالب ها را به اطراف پنجره اضافه کنید تا نمای بیرونی جذاب تری داشته باشید. شما باید تصمیم بگیرید که آیا نور بیشتری در داخل خانه خود می خواهید یا خیر. به این ترتیب می توان اندازه های پنجره را تعیین کرد. اما بیشتر خانه های مدرن از پنجره های عریض استفاده می کنند تا مقدار مناسبی از نور طبیعی را در داخل خانه ایجاد کنند.

7. فضای ذخیره سازی.
در بیشتر طراحی های مدرن از مکان های ذخیره سازی منحصر به فرد استفاده می شود. اینها به شما کمک می کند تا خانه ای آراسته داشته باشید و از همه چیز مراقبت کند. برای سرگرمی ها ، لباس ها ، فعالیت ها ، پرونده های مهم و سایر موارد ذخیره سازی کنید. حتی باید کابینت های خوبی در آشپزخانه خود داشته باشید. برای جلوگیری از جمع شدن گرد و غبار در قسمت بالا ، ممکن است از کابینت های آویز استفاده کنید تا فضای آن کم شود و به سقف برسد.
8. فضاها.

خانه های مدرن دارای فضاهای باز هستند. چیدمان های شلوغ را از بین ببرید. می توانید سقف بلند داشته باشید. فقط از مبلمان مورد نیاز خود استفاده کنید و مطمئن شوید که مناسب فضای شماست. اگر منطقه شما کوچک است از مبلمان بزرگ استفاده نکنید. اگر مکان شما خیلی گسترده است از استفاده از مبلمان خیلی کوچک خودداری کنید. همه چیز باید با فضای موجود مطابقت داشته باشد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *