نکات طراحی خانه مدرن

موقعیت مکانی و طراحی خانه مدرن :
چه چیزی طراحی های مدرن خانه را بسیار خاص و متفاوت از سایرین کرده است؟
 خوب ، یکی از معیارها محل قرارگیری خانه بود که اغلب نقش مهمی در نحوه طراحی خانه دارد. به عنوان مثال ، خانه های طراحی شده توسط SAOTA تقریباً همیشه در جایی در صخره ای ، بالاتر از اقیانوس یا پایین ساحل صخره ای ساخته می شوند و به ساکنان آن فرصتی می دهد تا از مناظر خیره کننده یا صداهای آرامش بخشی که امواج اقیانوس هنگام برخورد با سنگهای زیر خانه طبیعت همیشه تأثیر زیادی در طراحی خانه خواهد داشت.

اندازه خانه:
بعد ، اندازه خانه. نظر رایج در بین مردم این است که خانه باید زیبا یا شگفت انگیز باشد ، گران باشد. این واقعاً دور از واقعیت است. با هم طراحی های مدرن و زیبایی را ایجاد می کنند ، مهم نیست که در پایان خانه بزرگ باشد.
سبک معماری :
صحبت از سبک ، این ما را به معیارهای بعدی می رساند. سبک در معماری. این چیز دیگری است که به شدت به شخصیت شخص مربوط می شود ، اما شما باید اعتراف کنید ، وقتی کسی سبک دارد ، این برای همه واضح است. 
در طراحی خانه های مدرن وقتی همه معیارهای توضیح داده شده در بالا را در نظر بگیریم ، تنها یک "فاکتور واو" به دست می آید. وقتی خانه مدرن و طراحی آن را می بینید ، تحت تأثیر قرار می گیرید ، یا تحت تأثیر قرار نمی گیرید. این را می توان به عنوان "عامل واو" توصیف کرد ،
طراحی نما ی جلو مدرن  احتمالاً مهمترین قسمت در طراحی هر خانه است. از آنجا که با فضای عمومی روبرو است ، اطمینان حاصل کنید که خانه به خوبی با محیط اطراف ترکیب شده و به طور کلی در همسایگی متناسب باشد.
طراحی نما بیرونی رو به حیاط خانه حتی اگر هنگام طراحی یک خانه از نمای جلو تا حدودی اهمیت بیشتری داشته باشد ، نمای حیاط خلوت بسیار مهم نیست.
















دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *