نکات طراحی سالن زیبایی

نکات طراحی سالن زیبایی
سالن زیبایی با جذابیت خود جهان را جذاب می کند
صنعت مو و زیبایی ، به دلیل ماهیت خود ، همه چیز در ظاهر است. این بدان معنی است که سالن شما اغلب از نظر ظاهر مورد قضاوت قرار می گیرد. نه تنها این ، بلکه رسانه های اجتماعی اکنون تصویر را به یک مرکز فروش عظیم سالن شما تبدیل می کند ، فضای داخلی برجسته صدها دنبال کننده اینستاگرام را به خود جذب می کند. بنابراین ، اطمینان حاصل کنید که دکوراسیون شما بیانیه ای در مورد اینکه شما چه هستید و به چه چیزهایی علاقه دارید.

1-به مشتری خود فکر کنید
سالن های موفق تصویری از مشتری ایده آل خود دارند و سپس خدمات و نقاط قیمتی را ارائه می دهند که باعث جذب آنها می شود. همین امر در طراحی سالن  زیبایی شما نیز صدق می کند. بعد از مشتری های بازاریابی؟ شمارنده ها و لوسترهای مرمر را در نظر بگیرید. آیا مشتری اصلی شما مشتریان سلامت و رفاه است که به دنبال درمان های ماساژ هستند؟ با ویژگی های آرامش بخش آب که مشتریان شما را در طول درمان آرام می کند ، یک محیط آرام ایجاد کنید.

2-یک موضوع را انتخاب کنید
باز هم ، اطمینان حاصل کنید که طرح یا طرح زمینه و مبلمان سالن مورد استفاده شما ، مشتری ایده آل شما را نشان می دهد. به عنوان مثال ، یک متخصص شهر مد سلیقه های متفاوتی را نسبت به یک خانم میانسال در یک روستای روستایی دارد. بسته به اینکه قصد کدام یک را دارید ، متناسب با آن تزئین کنید.

3- خلاق باشید
در صنعتی مبتنی بر بیان ، از نشان دادن جنبه خلاقیت خود خجالت نکشید. چرا ابزارهای قدیمی یک ظاهر طراحی نشده؟ همانطور که این عکس ها نشان می دهد ، می توان از تجهیزات قدیمی شما برای تعجب سالن های خود و ایجاد یک نقطه صحبت استفاده کرد.

4-همه فضاها را در نظر بگیرید
هرجایی که مشتری شما می بیند بازتابی در مورد تجارت شما است و نیاز به فکر و بررسی دارد. شما می توانید بهترین منطقه برش در جهان را داشته باشید اما هنوز توسط یک قهوه خوری مبهم رها شوید. همه جا را ثابت ، با مضمون و درجه یک نگه دارید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *