چجوری بازسازی کنیم

مراحل بازسازی
اولین کاری که باید هنگام بازسازی خانه انجام شود چیست؟
در مرحله اول که در بالا توضیح دادیم ، کمی بیشتر است. هنگام برنامه ریزی برای بازسازی منزل ، موارد زیادی برای پیگیری وجود دارد - در واقع موارد زیادی برای شمارش وجود دارد. اما ، شما یک کار ساده انجام می دهید تا به طور موثر برای بازسازی خانه خود آماده شوید.
تمام کاری که شما باید انجام دهید ایجاد یک برنامه است.
من در مورد نوشتن چند جمله روی اتاقهایی که می خواهید آنها را ارتقا دهید و پیمانکاری که می خواهید با آنها تماس بگیرید صحبت نمی کنم. در عوض ، ما در اینجا به موضوعی بسیار جامع تر می پردازیم.
ایده ما این است: شما با هدف اصلی کاهش استرس خود ، پروژه را کاملاً برنامه ریزی می کنید.

2. بودجه شما چقدر است؟
هنگام تعیین بودجه ، موارد زیادی باید در نظر گرفته شود: پیمانکاران ، رنگ ، کف / فرش ، کابینت ، میزهای پیشخوان و موارد دیگر - همراه با ابزار و تجهیزات برای نصب هر یک از این موارد. همچنین باید زمان لازم برای انجام هر کاری را نیز در نظر بگیرید. به همین دلیل انتخاب یک پیمانکار حرفه ای و کارآمد بسیار مهم است. همین کار می تواند یک پیمانکار را نیمی از زمان پیمانکار دیگر بگیرد و به طور بالقوه هزاران دلار در شما صرفه جویی کند.
3. در مورد طراحی و سبک خانه خود تصمیم بگیرید.

اگر در حال بازسازی خانه خود هستید ، احتمالاً می خواهید هر اتاق با سبک و طرح مطابقت داشته باشد - حداقل در مکان های اصلی اجتماعات مانند آشپزخانه ، اتاق خانواده و زیرزمین. شما ممکن است این توانایی را داشته باشید که در اتاق های کوچکتر مانند اتاق خواب و حمام ، خلاقیت بیشتری داشته باشید یا ترجیحات افراد مختلف را بیان کنید.
4- مجوزهای مناسب را بدست آورید.
برخی از پروژه های بازسازی منازل نیاز به مجوز دارند. تغییرات ساختاری ، تغییر ردپا ، پنجره های جدید ، و لوله کشی یا اصلاحات الکتریکی متداول ترین اصلاحات در خانه هستند که نیاز به مجوز دارند. پروژه های کوچکتر مانند تعویض کف و رنگ آمیزی نیازی به اجازه ندارند. 

5. تحقیق در مورد بیمه خطر
برای پروژه های بزرگ ساختمانی ، ممکن است بخواهید بیمه خطر سازنده را در نظر بگیرید ، در درجه اول برای پوشش خسارت اموال به دلیل بلایای طبیعی ، سرقت و خرابکاری. و ابتدا سیاست مالک خانه خود را بررسی کنید تا ببینید چه مواردی را تحت پوشش قرار می دهد و سپس در صورت نیاز به پوشش اضافی تصمیم بگیرید.

6. یک جدول زمانی ایجاد کنید و به آن پایبند باشید.
بهترین راه برای کاهش استرس خود در حین پروژه بازسازی ، ایجاد یک جدول زمانی است. بدون آن ، بازسازی خانه سالها به طول می انجامد. 

7. شروع کنید!
اکنون که به طور کامل بازسازی خانه خود را برنامه ریزی کرده اید ، زمان شروع آن فرا رسیده است! از پریدن نترسید. با نکات بالا ، شما در راه بازسازی کل خانه خود هستید!







دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *