طراحي ويلا سبك شهري

بازسازی خانه به صورت مرحله به مرحله

طراحي ويلا سبك شهري

سبك شهري:

تاکید فضای داخلی به سبک شهری بر روی عناصر و طرح هایی است که باعث می شود شور و نشاط از بافت شهری در داخل خانه باشد. ترس از آزمایش مواد و ویژگی های غیرمعمول ، این سبک طراحی داخلی ایده های خاص خود را برای رسیدن به ظاهری متمایز و اغلب بوهمیک می گیرد.
با تمایل به حساسیت های صنعتی ، سبک Urban جزئیات ساختاری ، اجزای صنعتی و مجاری در معرض را توضیح می دهد ، دقیقاً مانند مربی خود. با این وجود این عناصر در فضاهای باز و شفاف با هم ترکیب می شوند ، که در رنگ های روشن شناور هستند و رنگ های تمیز و تمیز که جلوه ای از زیبایی زنانه را به روند کار می افزایند. در واقع فضای داخلی شهری معمولاً با دوز سنگین تفریط هنری روبرو می شود ، که اغلب به جواب های غیر منتظره روی می آورند.

سبك كلاسيك:
غرق در راحتی و تزئینات دکوراسیون کلاسیک اروپایی ، سبک سنتی به گذشته خلق می شود تا ایده هایی برای آینده ایجاد کند. رویکرد در اینجا می تواند درست از منبع باشد یا اندکی از پیشنهادات کلاسیک استفاده کند ، عناصر ، نقوش و تناسبات متناسب با زمان را متناسب با سبک زندگی مدرن ارائه دهد.
فضای داخلی به سبک سنتی توسط نقاشی هایشان جدا می شود. صندلی های عقب بالدار ، قطعات مبلمان پیچیده ، میزهای پنجه ای پنجه ای و سایر طرح های مبلمان و ویژگی ها معمولاً از سبک های انگلیسی ، نئوکلاسیک ، کشور فرانسه یا استعمار قرن 18 میلادی ریشه گرفته اند.
پس زمینه ها معمولاً کمرنگ و ساده هستند ، رنگها ، پروفیل ها و پروفیل های غنی از تجمل گرایی کلاسیک در فضا می گذرد. مبلمان چوبی تیره با ظرافت تراشیده شده و لاکی و تزئینات معماری در این سبک داخلی بسیار زیاد است.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *