فنگشویی در طراحی کارخانه

طراحی ویلا مدرن
فنگ شویی علمی است در مورد موقعیت ساختمان ها به منظور هماهنگی با طبیعت برای ایجاد ، تنظیم و حفظ تعادل که ساکنان می توانند با آرامش زندگی کنند. فنگ شویی اعتقادات شخصی است ، به این معنی که برخی ممکن است این اعتقاد را جدی بگیرند در حالی که برخی دیگر نه. فنگ شویی اما می تواند برای طراحی کارخانه نیز استفاده شود.
انواع مختلفی از فنگ شویی در طراحی و ساخت کارخانه وجود دارد. برنامه ریزی کارخانه و ساختمان باید مطابق با درجاتی که ثروت و ثروت را تحت تأثیر قرار می دهد یا می آورد ، برنامه ریزی و ساخته شود. این اصل باید هم برای کارخانه و هم برای ساختمان اداری اعمال شود. باید یک فضای خالی یا محوطه بزرگ به نام مینگ تانگ وجود داشته باشد که از دور انرژی می دهد و از رشد تجارت در محلی و بین المللی پشتیبانی می کند.
در فضای جلوی کارخانه باید فضاهایی وجود داشته باشد ، حتی الامکان بدون تأثیر بر ظرفیت تولید. چشمه و باغ باید در آنجا ساخته شود تا به تحریک انرژی خوب برای کارخانه و ساختمان اداری کمک کند. اگر مالک تمایل داشته باشد محصولات به طور گسترده در سطح ملی و منطقه ای پخش شود ، آب خارج از کارخانه بسیار مهم است. هنگامی که جلوی کارخانه کانال وجود دارد ، توصیه می شود کانال همیشه تمیز باشد. به غیر از آب ، طراحی ، موقعیت و جهت دروازه ها نیز مهم هستند. انرژی حاصل از جاده باید بتواند مستقیماً به داخل کارخانه یا ساختمان اداری سرازیر شود. هنگام مشاهده از دروازه ، فضای خالی بزرگ باید دیده شود تا انرژی جاری شده از خارج را دریافت کند. استفاده از حصارهای شفاف توصیه می شود تا انرژی حاصل از درجات مشخص ، که موجب خوش شانسی یا ثروت است ، در آن جریان داشته باشد.
فنگ شویی نباید با عملیات منافات داشته باشد ، اما ، در عوض ، از کار یا عملیاتی که به راحتی انجام شده و بهترین نتیجه را دارد ، پشتیبانی کند. با این حال ، فنگ شویی همانطور که گفته شد اعتقادات شخصی است. در صورت استفاده از اصول یا علوم دیگر در طراحی ساختمانهای اداری ، انبارها و کارخانجات صنعتی ، لطفاً با شرکت مهرازبنا مشورت کنید تا برنامه تنظیم شود.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *