طراحی سالن های زیبایی به روش امروزی

طراحی سالن های زیبایی به روش امروزی

طراحی سالن های زیبایی روش های مختلفی دارد و ما امروز میخواهیم درمورد طراحی سالن های زیبایی به روش امروزی بیشتر برای شما توضیحاتی بدهیم پس با ماباشید.

انتخاب یک تم خوب

قبل از هرچیز برای ایجاد یک سالن زیبای خوب  که حس خوبی را به مشتری انتقال دهد یک رنگ مناسب هست شما میتوانید با انتخاب یک رنگ خوب یا حداکثر دو رنگ حال خوبی را به مشتری انتقال دهید، لازم به ذکر که اولین چیزی که به چشم مشتری میاید رنگ سالن شما هست.

احساس راحتی

نکته دیگر برای طراحی سالن زیبایی مدرن راحتی میباشد. به شما عزیزان توصیه میکنیم برای اینکار در خرید صندلی ها دقت فرمایید. استایل صندلی‌هایتان باید چرم، مدرن و موزون با تم اصلی دکور آرایشگاهتان باشند. مبلمان مستقر در اتاق انتظار نیز باید از رومبلی بادوام و مناسب برخوردار باشند و دارای رنگ آرامشخبشی نظیر آبی یا سبز باشند.

طراحی سالن های زیبایی به روش امروزی

نور ملایم

موضوع دیگر در طراحی سالن های زیبایی مدرن امروزی که بسیار حائز اهمیت هستش مسئله نورپردازی خوب هستش توصیه میکنیم از روشنایی‌های ملایم و دلپذیر مانند شمع‌های معطر استفاده کنید. شمع‌های معطر جدا از آنکه جلوه‌ای بصری دارند، از میزان تنش مشتریان می‌کاهند.

خوشبو کننده فضا

 مطلب آخر در طراحی سالن های زیبایی مدرن امروزی خوشبوکننده‌ها هستن، که یکی از المان‌های نهایی راحتی دکور آرایشگاهتان خواهند بود. خوشبوکننده‌ها با انتظار رایحه خوش به کاهش تنش و آسودگی مشتریان کمک می‌کنند. سعی کنید از رایحه‌های چوب صندل و یا رزماری استفاده نمائید و آن‌ها را در سالن‌های پذیرش، انتظار و کابین ماساژ تعبیه کنید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *