طراحی سالن های زیبای مردانه

طراحی سالن های زیبای مردانه

طراحی سالن های زیبایی مردانه جدیدا تغییرات زیادی نسبت به گذشته داشته و ما امروز میخواهیم به برخی از آنها اشاره کنیم پس با ما باشید. طراحی داخلی آرایشگاه مردانه ، امری است که روی جذب مشتری تاثیر زیادی می گذارد. طراحی داخلی سالن های زیبایی مردانه باید به شکلی باشد که با سلیقه مشتری ها در هماهنگی قرار گرفته و آن ها را از انتظار در حین اصلاح، خسته نکند. به همین خاطر باید در طراحی دکوراسیون داخلی به یکسری اصول خاص توجه نمایید.

خلاقیت در طراحی

امروزه ایده های خیلی زیادی برای چیدمان آرایشگاه های مردانه وجود دارند که می توانند به شما کمک کنند فضای جالبی بسازید پس میشه گفت دست شما تا حدودی  باز هست. استفاده از آینه های قدی بلند و مدرن ، به کار بردن متریال های مدرن و از همه مهم تر توجه به اصل نورپردازی که مسئله خیلی مهمی هست. اگر شما یک آرایشگاه یا سالن شیک و زیبا که به روز هم هست داشته باشید، مشتری ها در عین این که اصلاح سر خودشان را به شما سپرده اند میتوانند از راحی زیبای محیط هم لذت ببرند.

چیدمان های حرفه ای

در این روز ها آرایشگاه های مردانه از ترندهای روز و عناصر لوکس در طراحی داخلی سالن های خود استفاده میکنند  استفاده از لوازم لوکس و وسایل های مدرن میتواند تاثیر زیادی بر روی مشتریان بذارد، به طور مثال اگر خودتان برای اصلاح به آرایشگاهی بروید قطعا در حین اصلاح به وسایل و چیدمان توجه میکنید و اگر شیک و امروزی نباشد امکان دارد دیگر به اونجا برنگردید.

طراحی سالن های زیبای مردانه

رنگ ها

یکی از مهم ترین و اساسی ترین مواردی که باید در طراحی داخلی آرایشگاه های مردانه، مد نظر قرار گیرد، انتخاب و استفاده رنگ های متناسب هستش. معمولا برای اینکار،  دو رنگ را برای طراحی داخلی در نظر میگیرند و آن ها را با هم تلفیق کنید. این دو رنگ میتوانند سیاه و سفید باشد یا بسته به سلیقه شما تغییر کنند ولی حتما باید به این نکته توجه کرد که این دو رنگ با هم دیگه مطابقت داشته باشند.

در کل، رنگ ها دو دسته هستند: رنگ های روشن و رنگ های تیره. رنگ هایی که تیره اند، معمولا در فضاهای کوچک استفاده نمیشوند.  اگر سالن شما مساحت زیادی ندارد، بهتر است به سراغ رنگ های روشن تر بروید، اما اگر آرایشگاهتان به اندازه کافی بزرگ است، می توانید از یک رنگ تیره در کنار یک رنگ روشن تر استفاده نمایید.

حتما به این نکته توجه کنید که  رنگ ها از لحاظ روانشناسی، تاثیر زیادی روی روحیه افراد دارند. بهتر است رنگ ها را طوری انتخاب کنید که باعث ایجاد حس آرامش و راحتی در همه مشتری ها شوند. اگر دوست دارید از رنگ های فانتزی و جلب توجه کننده (مثل قرمز، نارنجی، سبز و غیره) استفاده کنید، بهتر است آن ها را در کنار یک رنگ ملایم یا خنثی به کار ببرید. 

کلام اخر

به طور کلی میتوان گفت طراحی سالن های زیبایی امروزه خیلی مدرن تر از گذشته شده و همینطور که مشتریان به این موضوع اهمیت میدهند صاحبان مشاغل هم باید به این موضوع توجه داشته باشند و دیزاین خود را طبق روز پیش ببرند. 

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *